“Veliki brojevi članova rezultat su toga što su upravo različiti profili navijača i njihove emocije utkane u rekordne brojke. Zato nam je bila želja tu ljubav i emocije prikazati na jedan drugačiji, simpatični način kroz video format. Posebno mi je drago što su nam se pridružila naša dva splitska kreativca, Nikola Slamić kao autor kampanje i Rino Barbir, poznati redatelj s kojim smo već surađivali u kampanji Prgava familija,” izjavila je Marinka Akrap, članica Uprave Hajduka.
Naglasila je kako se nada da će se mnogi navijači prepoznati u ovoj kampanji i odlučiti produžiti članstvo ili postati dijelom velike Hajdukove obitelji. Članstvo, dodala je, nije samo formalnost, već dio Hajduka od samog osnutka, a navijači širom svijeta žive za Hajduk i uz Hajduk, svaki na svoj način.
“Kad se osvrnemo oko sebe, vidimo različite profile navijača i simpatizera Hajduka. Ono što je posebno zanimljivo kad pričamo o Hajduku je to da ćete teško pronaći dvije osobe koje imaju u potpunosti isto mišljenje o određenoj temi, ali koliko god različiti bili, u jednom svak se slaže – Hajduk nam je svima na prvom mjestu i to smo htjeli prikazati ovom kampanjom,” rekao je Nikola Slamić, autor kampanje.
Kroz video format pokušali su na poseban način dočarati doživljaje i događaje s tribina.
“Ovaj projekt je bio poseban i drugačiji od svih drugih u mojoj karijeri jer se snimalo na utakmici na kojoj je bilo trideset tisuća ljudi. To je bio najveći izazov, u tolikoj gomili snimati jednu osobu i baš zato mi je bilo posebno drago biti dio ove priče. Htio bih zahvaliti svima koji su sudjelovali i siguran sam da će mi ovaj projekt ostati u sjećanju kao nešto posebno,” kazao je Rino Barbir, redatelj spota.
Moto ovogodišnje kampanje, “Ma u jednom svak se slaže, od Hajduka nima draže”, savršeno oslikava duh i emocije koje je prikazao video kojim je kampanja predstavljena.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!