Vodeća medijska kompanija United Media kupila je prava emitiranja i distribucije FIBA utakmica za teritorije Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Makedonije, Slovenije, Crne Gore, Grčke, Cipra i Bugarske.
United Media, koja će upravljati pravima u sljedećim godinama, posluje u svim zemljama jugoistočne Europe. Aranžman s Međunarodnom košarkaškom federacijom je strateški bitan za kompaniju United Media koja širi svoj portfolio medijskih brendova upravo u ovim zemljama gdje je košarka jedan od najgledanijih sportova.
Novi ugovor s FIBA-om će osigurati da ključne utakmice, ali i utakmice pojedinih nacionalnih momčadi, budu dostupni širokoj publici bez dodatne nadoknade na kanalima United Media i taj model se već pokazao kao vrlo uspešan kroz postojeću suradnju FIBA-e i Sport Klub kanala.
“Jako nam je drago što nastavljamo suradnju sa FIBA-om. Košarka je dugo jedan od glavnih fokusa United Media i njenih sportskih kanala i raduje nas što smo u prilici da navijačima u više zemalja osiguramo pristup punom portfoliu FIBA-e. United Media je godinama vodeća kompanija kada su u pitanju prava emitiranja najvažnijih sportskih događaja i vjerujemo da će tako ostati i u sljedećem razdoblju”, istakao je Ralf Manthey, direktor programa i korporativnih poslova United Media.
Kako ističu iz FIBA-e, dugoročno partnerstvo predstavlja jedinstvenu priliku da se osigura sveobuhvatno medijsko pokrivanje vodećih međunarodnih košarkaških događaja na sportskim kanalima: Sport Klub širom bivših jugoslavenskih zemalja, kanal Nova Sport u Grčkoj i na Cipru, ali i kanali Nova Sport i Diema Sport u Bugarskoj.
Dogovor omogućava objama stranama da zauzmu dugoročni i strateški pristup prijenosu FIBA utakmica u ovim zemljama, istovremeno osiguravajući da događaj poput Svjetskog prvenstva u košarci zadrži svoju poziciju najvažnijeg događaja u sportskom kalendaru, poručuju iz Međunarodne federacije.
“Ovo su sjajne vijesti za ljubitelje košarke”, rekao je direktor FIBA za medije i marketinške usluge Frank Linders. “Ogromna je strast prema sportu u ovom dijelu Europe a partnerstvo s United Media u više zemalja omogućava sinergiju i viši nivo posvećenosti koji će navijačima pružiti pristup FIBA utamicama tijekom sljedećih godina.”
United Media je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, u svom portfoliu ima 45 televizija od kojih pet s nacionalnom frekvencijom, više od 15 portala, novine, magazine, radio stanice, digitalnu distribuciju. Posluje u osam zemalja i zapošljava više od 2.800 ljudi.
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC
