Williamsov CEO i bivši Volkswagenov šef motorsporta Jost Capito vjeruje da je njemački gigant ozbiljan oko mogućega ulaska u Formulu 1 i da se ne bi upuštali u pregovore da ne misle ozbiljno.
Već se dugo spominje mogućnost da bi Volkswagen mogao ući u Formulu 1 s nekim od svojih brendova poput Audija ili Porschea, ali složena pravila i visoki troškovi držali su ih podalje od najviše kategorije jednosjeda, donosi MAXF1.net.
Njemački proizvođač ne razmatra ulazak u Formulu 1 u ulozi konstruktora nego žele biti proizvođač pogonskih jedinica, a nova pravila za njihov razvoj, koja bi na snagu trebala stupiti 2026., pružaju novu priliku za ulazak jer bi novi motori trebali biti jednostavniji i jeftiniji.
Thomas Laudenbach, Porscheov potpredsjednik motorsporta, nedavno je izjavio da se uvjeti za ulazak u Formulu 1 postupno ispunjavaju, ali da ne planiraju čekati dugo s odlukom.
Capito, koji je bio na čelu Volkswagen motorsporta dok su dominirali WRC-om od ulaska 2013. sve do povlačenja iz sporta na kraju 2016., smatra da Volkswagen ne bi razgovarao s čelnicima Formule 1 da ne misle ozbiljno.
“Vjerujem da to ovisi o pravilima, a pravila za motore za 2026. još uvijek nisu dovršena. Mislim da sve ovisi o tome,” rekao je Capito.
“Da nisu ozbiljni, a bili su dio rasprava oko pravila za motore, ne mislim da bi gubili vrijeme odlazeći na te sastanke, posebno jer je njihov CEO bio na tim sastancima.”
“Ali u konačnici ovisi koja će biti konačna verzija pravila i hoće li Volkswagen grupa smatrati da to za njih ima smisla. U tom slučaju tražit će zeleno svjetlo od upravnoga odbora.”
Capito vjeruje da Volkswagen neće razmatrati ulazak u F1 u ulozi konstruktora, kao što je to učinio BMW kad je 2006. kupio Sauber i imao vlastitu momčad do kraja 2009.
“Uvijek je teško s postojećom momčadi, posebno s njemačkom momčadi,” rekao je.
“Zato je Audi u prošlosti surađivao s Joestom i ostalima, isto je s BMW-om jer je jako teško upravljati tvorničkom momčadi. Možda bi bilo lakše da je preko granice, zaista ne znam.”
Jedan od uvjeta privlačenja novih proizvođača motora je izbacivanje složenoga MGU-H, s čijim su razvojem trenutni proizvođači daleko odmakli, a gubitak snage kompenzirao bi se s jačim MGU-K koji bi potencijalno mogao skupljati energiju i na prednjoj osovini.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!