Saudijska liga ostaje na Sport Klubu!

Ostalo 11. kol 202316:31 0 komentara
xAntonioxPozox xPressinphotox via Guliver Image

United Media, vodeća medijska kuća u jugoistočnoj Europi, potpisala je ugovor s Prvom ligom Saudijske Arabije o ekskluzivnim pravima prijenosa utakmica ovog prvenstva na kanalima Sport Kluba u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji.

United Media, vodeća medijska kuća u jugoistočnoj Europi, potpisala je ugovor s Prvom ligom Saudijske Arabije o ekskluzivnim pravima prijenosa utakmica ovog prvenstva na kanalima Sport Kluba u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji.

Gledatelji Sport Kluba tako će i narednih godina imati priliku pratiti vrlo atraktivnu nogometnu ligu Saudijske Arabije.

Cristiano Ronaldo tek je otvorio vrata, au novoj sezoni gledat ćemo Sadia Manea i Marcela Brozovića kao njegove suigrače u Al Nassru, Sergeja Milinkovića Savića u Al Hilalu, Uroša Matića u Abhi, Vladimira Stojkovića i Milana Pavkova u Al Feihi, Karima Benzemu i N’goloa Kantea u Al Ittihadu, Moussa Dembele u Al Ittifaqu…

Posljednjih godina Liga Saudijske Arabije bilježi značajan porast popularnosti koja je privukla pozornost diljem nogometnog svijeta. Jedan od ključnih čimbenika svakako je prisutnost sve većeg broja poznatih nogometaša koji su se pridružili momčadima ove lige.

United Media je u posljednjih nekoliko mjeseci osigurala brojne ugovore za natjecanja koja će prenositi Sport Klub, među kojima je i nastavak suradnje s Euroligom i Eurokupom te Moto GP-om uz nove ugovore za ekskluzivne prijenose Endesa lige, Primeira lige, i rukometne Bundeslige. Novim ugovorima znatno je obogaćena ponuda koju Sport Klub nudi svojim gledateljima u cijeloj regiji.

O United Media

United Media je dio United Grupe i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, koja posluje u osam zemalja. S 4.200 zaposlenika, United Media proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja svake godine koji distribuiraju vodeći međunarodni operateri na tržište od više od 40 milijuna ljudi. Osim toga, tvrtka u svom portfelju ima 55 televizijskih postaja, od kojih sedam s nacionalnom pokrivenošću te uspješan digitalni portfelj od 30 portala, te 6 novina i 5 radijskih postaja. Tvrtka nudi i jedinstvenu uslugu oglašavanja s prodajom reklamnih mjesta i preciznim targetiranjem prema ciljnoj skupini za odabrane kanale.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!