Red Bull usredotočen na ‘nedostatke’ gotovo nepobjedivog bolida

Automoto 26. pro 202315:10 0 komentara
AP Photo/Andre Penner via Guliver Image

Red Bullov glavni tehnički direktor Adrian Newey kaže da su oni i njegova momčad u potpunosti usredotočeni na eliminiranje slabih točaka njihovoga bolida RB19 dok je šef momčadi Christian Horner potvrdio da će novi RB20 biti ‘evolucija’, a ne revolucija.

Red Bull je 2023. ispisao nove stranice F1 rekorda s 21 pobjedom u 22 utrke, što je najveći postotak dobivenih utrka u jednoj sezoni u povijesti Formule 1, donosi MaxF1.net.

Jedini poraz doživjeli su u Singapuru gdje svoj RB19 nisu uspjeli podesiti da izvuče maksimum performansi na neravnoj uličnoj stazi, posebno u uvjetima kvalifikacija u kojima su se Verstappen i Perez mučili pripremiti gume za jedan brzi krug.

Bez obzira što RB19 gotovo da i nije pokazivao slabosti, Newey je uvjeren da novi RB20 može biti bolji i da su usredotočeni na poboljšanje slabih segmenata, uz zadržavanje jakih strana.

“Imali smo tu fantastičnu sezonu, srušili različite rekorde i što već,” rekao je Newey za Formula For Success podcast.

“Ali stvarnost je takva da postoje stvari na ovom bolidu za koje mislimo da se mogu poboljšati tako da ne razmišljate o tome.”

“Usredotočeni ste na stvari kao što su analiza slabosti i kako ih možemo poboljšati. I zato je donekle smiješno da je Singapur, utrka koju nismo dobili, prilično korisna za nas.”

“Jer smo tu utrku potpuno zabrljali, ako ćemo iskreno. Ona je izložila neke slabosti bolida i to je ono o čemu zaista razmišljate.”

“Kako to možemo poboljšati, kako to možemo ispraviti za iduću godinu?”

Šef momčadi Christian Horner također smatra da je RB19 jako dobra baza za iduću godinu i da će nastojati popraviti neke slabe točke koje su pokazali tijekom 2023.

“Evolucija, ne revolucija,” rekao je Horner o Red Bullovom pristupu za razvoj bolida za 2024.

“Sva područja na bolidu smo ponovno razmotrili jer si ne možemo dopustiti nikakvo opuštanje. Tako da je novi bolid definitivno evolucija.”

“Nećemo ponovno izumiti kotač i to je bio naš inženjerski put u posljednjih 12 mjeseci.”

“U potpunosti očekujem da ćemo sa stabilnim pravilima imati sve manje prostora za napredak jer ćemo prije doći do vrhunca razvojne krivulje od ostalih i svi ćemo se približiti.”

“Uvjeren sam da ćemo iduće godine vidjeti puno više bolida koji će možda imati sličnu filozifiju kao RB19.”

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!