Alpineov vozač Esteban Ocon otkrio je zašto je njegova momčad bila tako konkurentna na prošloj utrci u Kataru u kojoj su i on i Fernando Alonso osvojili bodove, a Španjolac je ostvario i prvo pobjedničko postolje ove sezone.
Alpine se plasirao s oba vozača u Q3 prvi puta nakon pet utrka, točnije od VN Rusije gdje su se Alonso i Ocon kvalificirali na šesto i deseto mjesto, a njihovom A521 odgovarala je priroda staze Losail International Circuit s puno dugih, brzih i srednje brzih zavoja, piše MaxF1.net.
U utrci su oba vozača bila na strategiji jednoga ulaska u boks, koja se nekim vozačima osvetila u vidu pucanja guma u završnici utrke, a Alonso je uspio završiti treći ispred Pereza u Red Bullu i osvojiti svoje prvo postolje od 2014.
Ocon je svoje prvo postolje u sezoni ostvario senzacionalnom pobjedom u kaotičnoj utrci u Mađarskoj, gdje je Alonso završio četvrti nakon što je desetak krugova zadržavao puno bržega Hamiltona u Mercedesu, a Alpine se rezultatom iz Katara izdvojio ispred AlphaTaurija u borbi za peto mjesto i sada imaju 25 bodova prednosti uoči posljednje dvije utrke sezone.
“Sigurno je da su karakteristike staze prilično dobro odgovarale bolidu tako da je to bilo jako dobro iznenađenje kad smo krenuli voziti, kad smo osjetili kako funkcionira prianjanje našega bolida,” rekao je Ocon.
“Ali ne samo to, mislim da smo odradili izuzetno dobar posao s postavkama bolida, pronašli malo više stvari koje nismo nužno pronašli na drugim stazama.”
“Mali trikovi na nekoliko mjesta učinili su razliku da ovoga vikenda imamo više brzine, da izvučemo više iz svoga bolida.”
“Također, upravljanje potrošnjom guma, strategija koju smo imali, sve je bilo na mjestu. Jedina stvar koja nije bila idealna je moj Q3 u subotu [Ocon je na desetom mjestu bio 0.358 sekundi sporiji od Alonsa na šestom mjestu].
“Imamo puno podataka za analizirati kako bismo vidjeli zašto smo ovdje bili tako konkurentni. Ali općenito, mislim da smo napravili korak naprijed po pitanju razumijevanja bolida i postavljanja bolida ovisno o uvjetima na stazi.”
Alonso je također rekao da momčad mora što bolje razumjeti zašto su bili tako brzi na stazi Losail kako bi u budućnosti mogli izvući više brzine iz svoga bolida, bez obzira što će bolidi iduće godine biti potpuno drukčiji.
“Veliki napredak postigli smo od početka ove godine i kraja prošle,” dodao je Ocon.
“Vidim da se momčad u potpunosti transformirala i da smo ujedinjeni.”
“Imamo sjajan pritisak svojih šefova Laurenta Rossija i Luce di Mea, oni su natjecatelji kao i mi te nam daju punu potporu.”
Alonso nakon 19 vikenda ima minimalnu prednost u kvalifikacijama u odnosu na Ocona (10:9), a u poretku vozača Alonso je deseti, 13 bodova ispred Ocona – Španjolac je bodove osvajao na 11/20 utrka, a Ocon na 9/20.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!