Mercedes je gubio oko 0.5 s zbog pregrijavanja, Hamiltonu napuklo sjedalo

Automoto 3. ožu 202415:23 0 komentara
EIBNER/Thomas Fuessler EP_tfr via Guliver Images

Mercedesov Toto Wolff otkrio je da su se njegovi vozači tijekom prve utrke sezone morali boriti s pregrijavanjem i da su zato bili sporiji oko pola sekunde zbog krive procjene tehničara oko potrebne veličine otvora za hlađenje.

Mercedes je nakon dvije teške sezone izgledao bolje na predsezonskim testiranjima, a trend se nastavio i na treninzima i kvalifikacijama za prvu utrku nove sezone 2024. budući da se Russell kvalificirao na treće mjesto i dio utrke držao drugo mjesto, prenosi MaxF1.net.

Ali kad su zbog pregrijavanja morali smanjiti snagu i produljiti period puštanja gasa u zonama kočenja kako bi smanjili opterećenje, gubili su previše vremena po krugu kako bi mogli parirati Ferrariju.

Testiranje je bilo prilično dobro”, rekao je Wolff na kraju utrke.

Također, nastupi u četvrtak i petak bili su ohrabrujući, bolid je bio stabilan, bio je dobar. Vozačima se sviđa. Kad smo započeli utrku na soft gumama, sve je uglavnom bilo po planu. Tada smo, nažalost, morali početi čuvati motor više nego što smo očekivali. Još ne možemo shvatiti odakle je to došlo”, rekao je i nastavio:

“Imamo jednu od naših korisničkih momčadi, Williams, koja je imala isti problem. Druge dvije nisu [McLaren i Aston Martin]. To je bilo neočekivano.”

Russell je uspio zadržati Norrisa na petom mjestu, dok je Hamilton zaostao četiri sekunde na sedmom mjestu, s Alexom Albonom na 15. i Sargeantom na 19. mjestu.

Ako isključite 0.3 – 0.4 s performansi pogonske jedinice i tome dodate i puštanje gasa u zonama kočenja [eng. lift and coast], mislim da je ponekad vjerojatno ukupno bilo 5 ili 6 desetinki sekunde koje nismo mogli iskoristiti, a bolid ih je imao u sebi. Stoga, jednostavno nije bilo zabavno,” dodao je Wolff.

“Ponekad doslovno nismo bili za nekoliko stupnjeva iznad granice, nego za 10 stupnjeva iznad onoga što smo mislili da bi trebalo biti. Mislim da smo i bez prometa na početku već bili preko granice.

Ne znamo zašto jer uglavnom imamo iste razine hlađenja kao prethodnih dana. Samo je skočilo više nego što smo mislili.”

“Ne vjerujem da je bilo koja druga momčad otvorila bolid više nego prije. Dakle, to je stvar koja je vjerojatno bila više kod nas.”

Russell – ‘Bilo je jako teško’

Stvarno sam dobro startao, stigao na drugo mjesto i pomislio ‘evo ga’, a onda su mi se odjednom pojavili veliki crveni alarmi na upravljaču,” rekao je Russell.

Obojica smo se suočili sa sličnim problemom. Iz nekoga razloga imali smo veliko pregrijavanje motora i baterija nije radila kako treba. Nisam imao više baterije. Morao sam smanjiti električnu snagu, gubili smo četiri desetinke po krugu.”

“Bilo je tako teško zadržati ih, bio sam iznenađen što smo uspjeli to učiniti u prvih desetak krugova. Nakon toga smo samo nazadovali. Šteta što nismo uspjeli pokazati pravi potencijal s ovim bolidom, pomalo čudan dan.”

Hamilton imao i napuknuto sjedalo

Hamilton je imao tešku utrku s devetoga mjesta, ali je unatoč svim problemima završio sedmi (Photo: Daimler / Mercedes)

Kao da problemi s pogonskom jedinicom nisu bili dovoljna muka za Mercedes, Hamilton je imao problem i sa sjedalom koje je napuklo i nije bilo posve pričvršćeno na svojoj poziciji u šasiji.

Neko vrijeme baterija mi je bila prazna, na pravcima samo sam smanjivao skupljao energiju cijelim putem tako da sam izgubio dosta prednosti od McLarena,” rekao je Hamilton.

Popravljao sam to i za to je trebalo dobrih 10 krugova i izgubio sam 15 sekundi kroz to. Nakon toga samo sam se pokušavao vratiti i nadoknaditi zaostatak. Nakon što smo to popravili, došlo je do malog pregrijavanja kočnica i općenito performanse su bile tako-tako…”

“Tada se moje sjedalo počelo pomicati, škljocnulo je i moja lijeva strana je pala tako da se pomicala kroz zone kočenja. Nije sjajno.”

“Osjećam se dobro, nisam potišten. Bila je to superprosječna utrka, hvatao sam zaostatak na kraju i osjećao sam se brzo, ali razlika je bila tako velika jer sam puno izgubio na početku utrke.”

“Imamo platformu na koju možemo početi graditi. Posljednjih nekoliko godina imali smo sve te probleme i proveli smo nekoliko utrka pokušavajući poništiti sve te probleme, pokušavajući shvatiti koji su ti problemi za razliku od sadašnjih.”

Gledaj Formulu 1 ekskluzivno na Sport Klubu uz EON TV i Telemach.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!