FIA priznala da je pogriješila u Belgiji

Automoto 31. kol 202119:53 > 19:55 0 komentara
HOCH ZWEI

FIA-in trkaći direktor Michael Masi kaže da su pogriješili što su dopustili da se posljednji dio kvalifikacija za VN Belgije održi u redovnom terminu nakon što se Lando Norris razbio u vrlo mokrim uvjetima na početku Q3.

Formula 1 imala je jednu od najkontroverznijih utrka u novije vrijeme nakon što su vozači dobili polovične bodove nakon samo dva kruga iza sigurnosnoga automobila budući da je vidljivost bila nedovoljno dobra za sigurno utrkivanje, donosi MAXF1.net.

Kiša je utjecala na cijeli trodnevni program utrkivanja u Belgiji, koji je uključivao treninge, kvalifikacije i utrke Formule 3, Porsche Supercupa, W-series i Formule 1, ali samo se F1 utrka nije mogla održati iako se čekalo nekoliko sati kako bi se uvjeti poboljšali.

Masi kaže da su pogriješili što su dopustili da F1 vozači startaju Q3 u teškim kišnim uvjetima, unatoč upozorenjima drugih vozača poput Vettela koji je bio bijesan nakon Norrisova sudara budući da je upozoravao da uvjeti nisu sigurni.

“Razgovarao sam s nekoliko vozača u subotu navečer kako bih dobio njihove povratne informacije i dali su mi neke vrlo konstruktivne komentare”, rekao je Massi.

“A na temelju toga što su mi rekli, nakon što su iskusili uvjete na ovoj stazi, vjerojatno ne bismo startali Q3.”

“Ali to je nakon što su oni već vozili na toj stazi u tim uvjetima jer je svaka staza drukčija u načinu na koji voda otječe i načinu na koji gume reagiraju. Sve treba tretirati kao zaseban slučaj.”

“Vozači su mi dali nevjerojatne povratne inforkacije što se može, a što ne može dogoditi, što mi je pomoglo da odlučim oko pitanja utrke i svi su mi rado rekli u kojim uvjetima nešto mogu, a u kojima ne mogu, što je bilo izuzetno korisno.”

Masi je dodao da su mu povratne informacije vozača u nedjelju, kada se utrka nije vozila u klasičnom smislu, pomogle da donese odluku da uvjeti nisu sigurni za utrkivanje.

“Kao što smo uvijek i radili, ohrabrujemo vozače da nam daju povratne informacije u krugu zagrijavanja, kao što smo to činili na Hockenheimu 2019. i u Turskoj 2020.”, dodao je Masi.

“Jer to su povratne informacije uživo u tom trenutku i mogu li se nositi s uvjetima na toj stazi.”

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!