Sergio Perez ostvario je drugu pobjedu ove sezone i četvrtu u karijeri nakon sjajnoga starta s kojim je prestigao Charlesa Leclerca i vodstvo držao do kraja utrke, a Carlos Sainz upotpunio je pobjedničko postolje za Ferrari.
Zbog kiše koja je pala uoči utrke start kruga za zagrijavanje odgođen je za sat vremena i pet minuta pa su vozači u formacijski krug krenuli u 15:05 prema srednjeeuropskom vremenu, a svi su se odlučili za intermediate gume za malo vode na stazi, donosi MAXF1.net.
Perez je odlično startao i preuzeo vodstvo do prvoga zavoja ispred Leclerca dok je Sainz prestigao Hamiltona, a Verstappen je jako loše startao s osmoga mjesta i pao na 12. u prvom krugu jer su mu jako pali okretaji na startu.
Norris je prestigao Alonsa i zauzeo peto mjesto, Gasly je zadržao sedmo, a Vettel je najveći dobitnik starta jer se s 13. mjesta probio na osmo dok se Verstappen u četvrtom krugu probio na deveto mjesto prestigavši Magnussena, Strolla i Tsunodu.
Zhou i Magnussen imali su kontakt u petom zavoju što je dovelo do odustajanja Zhoua i puknute stražnje lijeve gume na Latifijevom bolidu, a kontrola utrke krug kasnije poslala je na stazu sigurnosni automobil.
Sigurnosni automobil povukao se u boks na kraju 10. kruga, a Verstappen je u petom zavoju uspio prestići Vettela i u istom krugu i Gaslyja koji mu je ostavio otvorena vrata s unutarnje strane 13. zavoja čime je došao na sedmo mjesto.
Verstappen je u 13. krugu sustigao Alonsa i približio mu se na manje od sekunde, ali mu nije uspio zaprijetiti sve dok Alonso nije odustao zbog problema s motorom koji ga je prisilio na odustajanje u 21. krugu što je izazvalo uvjete virtualnoga sigurnosnog automobila.
Mercedes je odlučio riskirati s Russellom i stavio mu novi set medium guma, u 23. krugu su proglašeni uvjeti zelene zastave, a Albon se zabio u zid u osmom zavoju, ostao bez prednjeg krila i izazvao uvjete virtualnoga sigurnosnoga automobila dok se prednje krilo nije maknulo sa staze.
To je bio kraj za Albona koji je ušao u boks i odustao, u 28. krugu odustaje Ocon u Alpineu zbog tehničkih problema, a utrka se nastavila u 30. krugu pri čemu nitko osim Russella nije prešao na gume za suho.
Russellova vremena na medium gumama bila su jako loša pa je u 32. krugu imao 53 sekunde zaostatka za pretposljednjim Magnussenom koji je držao 14. mjesto.
Hamilton griješi u sedmom zavoju 33. kruga i zabija se prednjim krajem u barijere, ali se uspio vratiti na peto mjesto između Norrisa i Verstappena s vibrirajućim prednjim krilom, a kako je Russell počeo voziti najbrže krugove vozači su krenuli ulaziti u boks po gume za suho.
Odabir većine vozača bio je medium – Leclerc je svoju promjenu obavio u 35. krugu uz sporu promjenu od 5.3 sekundi, a Perez krug kasnije (2.8 sekundi).
Zbog incidenta Tsunode koji se zabio u barijere na stazu je izašao sigurnosni automobil što su iskoristili vozači McLarena i obavili promjenu guma, a na ponovnom startu Verstappen griješi u napadu na Norrisa i pada na osmo mjesto ispred Hamiltona iako je nakon toga morao u boks po nove gume jer je trenutne oštetio žestokim blokiranjem kotača.
Budući da smo se zbog odgođenoga starta približili granici od maksimalna tri sata koliko smije trajati utrka u slučaju odgođena starta do kraja više nismo brojali krugove nego smo pratili vrijeme do isteka granice od tri sata. Leclerc je nakon omogućenoga DRS-a, pola sata prije isteka vremena, žestoko pritiskao Pereza iako ga nije uspio ugroziti u borbi za prvo mjesto.
Verstappen se 13 minuta prije isteka vremena probija na deseto mjesto, a ubrzo i na deveto prestigavši Gaslyja, drugi puta u ovoj utrci, a Hamilton minutu i pol prije isteka vremena griješi u napadu na Vettela u osmom zavoju i gubi osmo mjesto od Verstappena.
Verstappen je u posljednjem krugu uspio prestići Vettela i zauzeti sedmo mjesto, a Perez je uspio pobijediti sa 7.6 sekundi prednosti ispred Leclerca u Ferrariju dok je Sainz upotpunio pobjedničko postolje za talijansku momčad.
McLaren je imao fantastičnu utrku s Norrisom i Ricciardom na četvrtom i petom mjestu čime su preuzeli četvrto mjesto u poretku konstruktora s četiri boda više od Alpinea.
Stroll je ostvario rezultat sezone na šestom mjestu za Aston Martin, a Vettel je završio osmi čime je Aston Martin osvojio 12 bodova, najviše ove sezone, čime su skočili s devetoga na sedmo mjesto u poretku konstruktora.
Hamilton je nakon nekoliko pogrešaka završio tek deveti za Mercedes, a posljednji bod osvojio je Gasly u AlphaTauriju.
Perezu prijeti potencijalna kazna zbog procedure iza sigurnosnoga automobila zbog čega je dobio uputu od momčadi da poveća prednost ispred Leclerca što više može, a Ferrari je Leclercu rekao da očekuju potencijalnih dva puta po pet sekundi kazne za Pereza što bi pobjedu dalo Leclercu.
REZULTATI:
1. Sergio Pérez (Mek/Red Bull) 2 h 02:15.238
2. Charles Leclerc (MC/Ferrari) + 7.600
3. Carlos Sainz Jr (Špa/Ferrari) 15.300
4. Lando Norris (VB/McLaren-Mercedes) 26.100
5. Daniel Ricciardo (Aus/McLaren-Mercedes) 58.300
6. Lance Stroll (Kan/Aston Martin-Mercedes) 1:01.300
7. Max Verstappen (Niz/Red Bull) 1:03.800
8. Sebastian Vettel (Njem/Aston Martin-Mercedes) 1:05.000
9. Lewis Hamilton (VB/Mercedes) 1:06.500
10. Pierre Gasly (Fra/AlphaTauri-Red Bull) 1:14.600…
UKUPNI POREDAK:
1. Max Verstappen (Niz) 341 bod
2. Charles Leclerc (MC) 237
3. Sergio Pérez (Mek) 235
4. George Russell (VB) 203
5. Carlos Sainz Jr (Špa) 202
6. Lewis Hamilton (VB) 170
7. Lando Norris (VB) 100
8. Esteban Ocon (Fra) 66
9. Fernando Alonso (Špa) 59
10. Valtteri Bottas (Fin) 46…
KONSTRUKTORI:
1. Red Bull 576 bodova
2. Ferrari 439
3. Mercedes 373
4. McLaren-Mercedes 129
5. Alpine-Renault 125
6. Alfa Romeo 52
7. Aston Martin-Mercedes 37
8. Haas-Ferrari 34
9. AlphaTauri-Red Bull 34
10. Williams-Mercedes 6
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub mogu pratiti na Telemachu, Total TV-u, Optima Telekomu i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!