Talijanski proizvođač guma Pirelli obećao je istražiti pucanja guma na VN Katara koja su obilježila završnici prve utrke Formule 1 u Kataru, potvrdio je njihov šef motorsporta Mario Isola.
Bottas je bio prvi kojem je pukla guma nakon što je čak 33 kruga vozio na medium komponenti, 56% ukupne udaljenosti utrke i to dok je bolid teži, a u završnici utrke gume su pucale i na bolidima Norrisa (24 kruga na hardu), Russella (33 kruga na hardu) i Latifija (32 kruga na hardu), donosi MaxF1.net.
Svima je pukla prednja lijeva guma, koja je zbog prirode staze s više desnih zavoja i većim stresom za prednje gume najopterećenija guma na stazi Losail International Circuit.
“U petak, kad smo provjerili podatke iz simulacija i telemetriju [podatke sa staze], nismo pronašli ništa što nije u skladu s našim očekivanjima,” rekao je Isola za Autosport.
“Zato smo potvrdili svoje preporuke [oko minimalnih tlakova i maksimalnoga nagiba kotača].”
“Puno je elemenata koje moramo razmotriti. Sigurno je uzrok visoka potrošnja jer su sve gume bile potpuno istrošene, ali i utjecaj rubnika pri velikim brzinama jer su skoro u svim krugovima koristili rubnike.”
“Činjenica je da smo imali neke porezotine na gumi koje je moglo uzrokovati nešto prije ili nakon gubitka tlaka, teško je reći.”
“Također, gubitak tlaka bio je iznenadan, ali ne i trenutan jer su svi vozači mogli doći do boksa s praznim gumama, osim Latifija koji je nažalost morao odvoziti cijeli krug.”
“Puno je elemenata. Šaljemo gume u Milano, a kao i uvijek, pokrenut ćemo istragu i pokušati shvatiti što se dogodilo.”
“Jasno je da je guma koja je potrošena manje zaštićena protiv udaraca kojima nastavljate kažnjavati gumu. A onda, je li riječ o porezotini.”
“U kvalifikacijama smo vidjeli što je bilo s prednjim krilom [probušilo Gaslyju gumu], nekoliko bolida imalo je oštećene druge elemente poput podnice, krila, šasija. Ne želimo ništa isključiti.“
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!