Marcin Budkowski smatra da će spora staza u Monaku odgovarati njihovom Alpineu A521 koji se ove sezone pokazao dobrim u sporim zavojima, a Fernando Alonso i Esteban Ocon vesele se izazovu na stazi koju nisu vozili od 2018.
Formula 1 prošle se godine nije vozila na ulicama Monte Carla zbog pandemije koronavirusa, a Alonso i Ocon nisu vozili 2019. pa će im ovo biti prvi nastup na ovoj uličnoj stazi od 2018., donosi MAXF1.net.
Alpine je nakon lošijeg nastupa na prvoj utrci, na kojoj nisu osvojili bodove, poboljšao svoj A521 i na svakoj utrci imali su barem jedan bolid u Q3, a na posljednje tri utrke osvajali su bodove, najviše u Portugalu gdje su završili sedmi i osmi.
Budkowski je optimističan oko nastavka sezone i kaže da njihovom A521 više odgovaraju spori zavoji što je dobar znak uoči Monaka koji je najsporija staza u kalendaru s prosječnom brzinom u kvalifikacijama od oko 170 km/h.
“Našem A521 općenito više odgovaraju spori zavoji iako smo se od početka sezone poboljšali u srednje brzim i brzim zavojima”, rekao je Budkowski uoči VN Monaka.
“Općenito, Monako se vrti oko downforcea, mehaničkoga prianjanja i trakcije, ali i stavlja veliki naglasak na vozače. Riječ je o stazi na kojoj vozačima treba nešto vremena da se naviknu voziti tako blizu ograda i pronađu sposobnost da idu sve bliže granici iz kruga u krug, ali bez da ju prijeđu jer je kazna trenutna.”
“Ovo je staza na kojoj vozač zaista može učiniti razliku u Formuli 1.”
“Za Monako, imamo još jedno manje aerodinamičko poboljšanje za naš bolid. Također, još bolje razumijemo svoj paket što će nam, nadam se, omogućiti da poboljšamo svoje performanse na idućim utrkama.”
“Prošlo je dosta vremena otkako sam se posljednji put utrkivao u Monaku 2018., baš kao i Fernando”, rekao je Ocon.
“Mislim da će nam trebati neko vrijeme da se vratimo u punu brzinu i pronađemo granice na trenizima. Ovo je najizazovnija staza u sezoni za vozače, morate imati samopouzdanje u bolid.”
“Na ovu utrku stižemo nakon dvije dobre utrke, posebno u kvalifikacijama, u Portugalu i Španjolskoj, što pokazuje da je bolid jasno napredovao.”
Alonso je pobijedio na VN Monaka 2006. s Renaultom i 2007. s McLarenom, a u svom posljednjem nastupu 2018. u McLarenu bio je jedini vozač koji nije završio utrku zbog problema s mjenjačem, a uoči odustajanja bio je osmi.
“Ne postoji utrka poput Monaka i veselim se opet voziti na ovoj stazi”, rekao je Alonso.
“Imam dvije pobjede u Monaku i uživam u strateškom elementu ove utrke. Kvalifikacije će biti jako važne, kao i u Španjolskoj, tako da moramo raditi na tome da maksimalno iskoristimo svoj potencijal u jednom krugu.”
“Kontrola prometa također će biti ključna. Što se tiče postavki, i po tom pitanju je Monako jedinstven i ne može se usporediti ni s jednom drugom stazom. Nema puno pravaca i zavoji traže maksimalan downforce.”