Do početka nove sezone SuperSport HNL-a ostala su tri tjedna, a klubovi su u fazi priprema i formiranja sastava za predstojeće natjecanje.
Marketinški sektori klubova također su aktivni, predstavljaju nove dresove i prodaju godišnje ulaznice. Najveći interes privlače Hajduk i Dinamo.
Hajduk i Dinamo omogućili su vlasnicima prošlosezonskih ulaznica pravo prvenstva pri kupovini novih pretplata do 15. srpnja. Dinamove pretplate za navijačku tribinu koštaju 170 eura, a za najskuplju tribinu Maksimira 360 eura, što je skuplje od Hajdukovih cijena od 132 i 265 eura. Razlog je što Dinamove pretplate uključuju sve europske utakmice do nokaut-faze, dok Hajdukove pokrivaju samo 2. i 3. pretkolo Konferencijske lige.
U prodaji pretplata Hajduk značajno prednjači s preko 10 tisuća prodanih, dok je Dinamo prodao oko tri tisuće pretplata. Prošle sezone Hajduk je imao prosječno 21.232 gledatelja po utakmici, a Dinamo 9013.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!