Euroleague Fantasy Liga na sportskim stranicama United Media završena je proglašenjem pobjednika koji će prisustvovati Final Fouru u Berlinu, a ove godine svi rekordi Eurolige su oboreni kada je riječ o ovom natjecanju.
Od ukupno 184.000 igrača iz cijelog svijeta, čak 118.500 (64%) dolazi iz Srbije, Grčke, Hrvatske i Slovenije, gdje je United Media organizirala i promovirala igru. U usporedbi sa prošlom godinom, to predstavlja povećanje od 152% u broju igrača. Najviše igrača registrirano je u Srbiji, – nevjerovatne 74,2 tisuće, slijedi Grčka sa 27,3k igrača, Bosna i Hercegovina sa 9,5 tisuća, a potom Crna Gora, Hrvatska i Slovenija.
Ove sezone, prema službenim rezultatima, registrirano je čak 305.000 ekipa, što predstavlja povećanje od 175% u usporedbi sa prethodnom sezonom!
“Zahvaljujući dragocjenoj podršci, ekspertizi i suradnji sa kompanijom United Media, uspjeli smo Euroleague Fantasy Challenge igru podignemo na viši nivo i zabilježimo rekordan rast u broju igrača i timova i istovremeno održimo poštovanje navijača širom košarkaškog svijeta. Fantasy Challenge danas je najpopularniji digitalni proizvod Euroleague u smislu igre, angažmana navijača i poštovanja. Radujemo se nastavku suradnje sa United Mediom u narednoj sezoni i daljnjem širenju strasti za Euroleague Fantasy”, izjavio je Evan Planchon, direktor digitalnog marketinga Euroleague.
Ljubitelji košarke mogli su igrati Fantasy na Sport Klub stranicama u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, kao i na Nova Sports i Sportdog portalima u Grčkoj. Fantasy izazov je sudionicima dao priliku da testiraju svoje znanje o košarci i strategiji i istovremeno sudjeluju u utrci za vrijedne nagrade.
Svaki sudionik imao je virtualni budžet za sastavljanje svoje ekipe. Osnovna pravila uključuju odabir četiri beka, četiri krila, dva centra i jednog trenera. Dodatno, mogli su izabrati maksimalno tri igrača iz istog kluba Euroleague. Uspjeh u ovoj fantastičnoj igri zavisio je od statističkog učinka igrača u njihovoj ekipi.
“Nakon našeg dugog i uspješnog rada za Euroleague na našim TV kanalima, naš digitalni i marketinški tim zaista je uživao u ovom projektu. United Media je sretna što je najvažnija medijska destinacija u zemljama sa tako velikim košarkaškim klubovima i najstrastvenijim navijačima u Europi. Zahvaljujući našim partnerima u Euroleague i našem uredničkom i promo timu, odradili smo odličan posao ove sezone, ali ćemo težiti biti još bolji u narednoj”, rekao je Daniel Bukumirović, direktor digitalnog sadržaja UM-a.
United Media i Euroliga surađuju već gotovo dva desetljeća, a prošle godine potpisan je novi višegodišnji ugovor kojim smo osigurali da gledateljii u zemljama jugoistočne Europe prate Euroleague i Eurocup natjecanja na UM kanalima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!