Euroleague Fantasy Liga na sportskim stranicama United Media završena je proglašenjem pobjednika koji će prisustvovati Final Fouru u Berlinu, a ove godine svi rekordi Eurolige su oboreni kada je riječ o ovom natjecanju.
Od ukupno 184.000 igrača iz cijelog svijeta, čak 118.500 (64%) dolazi iz Srbije, Grčke, Hrvatske i Slovenije, gdje je United Media organizirala i promovirala igru. U usporedbi sa prošlom godinom, to predstavlja povećanje od 152% u broju igrača. Najviše igrača registrirano je u Srbiji, – nevjerovatne 74,2 tisuće, slijedi Grčka sa 27,3k igrača, Bosna i Hercegovina sa 9,5 tisuća, a potom Crna Gora, Hrvatska i Slovenija.
Ove sezone, prema službenim rezultatima, registrirano je čak 305.000 ekipa, što predstavlja povećanje od 175% u usporedbi sa prethodnom sezonom!
“Zahvaljujući dragocjenoj podršci, ekspertizi i suradnji sa kompanijom United Media, uspjeli smo Euroleague Fantasy Challenge igru podignemo na viši nivo i zabilježimo rekordan rast u broju igrača i timova i istovremeno održimo poštovanje navijača širom košarkaškog svijeta. Fantasy Challenge danas je najpopularniji digitalni proizvod Euroleague u smislu igre, angažmana navijača i poštovanja. Radujemo se nastavku suradnje sa United Mediom u narednoj sezoni i daljnjem širenju strasti za Euroleague Fantasy”, izjavio je Evan Planchon, direktor digitalnog marketinga Euroleague.
Ljubitelji košarke mogli su igrati Fantasy na Sport Klub stranicama u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, kao i na Nova Sports i Sportdog portalima u Grčkoj. Fantasy izazov je sudionicima dao priliku da testiraju svoje znanje o košarci i strategiji i istovremeno sudjeluju u utrci za vrijedne nagrade.
Svaki sudionik imao je virtualni budžet za sastavljanje svoje ekipe. Osnovna pravila uključuju odabir četiri beka, četiri krila, dva centra i jednog trenera. Dodatno, mogli su izabrati maksimalno tri igrača iz istog kluba Euroleague. Uspjeh u ovoj fantastičnoj igri zavisio je od statističkog učinka igrača u njihovoj ekipi.
“Nakon našeg dugog i uspješnog rada za Euroleague na našim TV kanalima, naš digitalni i marketinški tim zaista je uživao u ovom projektu. United Media je sretna što je najvažnija medijska destinacija u zemljama sa tako velikim košarkaškim klubovima i najstrastvenijim navijačima u Europi. Zahvaljujući našim partnerima u Euroleague i našem uredničkom i promo timu, odradili smo odličan posao ove sezone, ali ćemo težiti biti još bolji u narednoj”, rekao je Daniel Bukumirović, direktor digitalnog sadržaja UM-a.
United Media i Euroliga surađuju već gotovo dva desetljeća, a prošle godine potpisan je novi višegodišnji ugovor kojim smo osigurali da gledateljii u zemljama jugoistočne Europe prate Euroleague i Eurocup natjecanja na UM kanalima.
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!