Ferrarijev vozač Charles Leclerc zadovoljan je kako je prošao vikend u Kataru nakon razočaravajućih kvalifikacija nakon kojih je Ferrari otkrio puknuće u njegovoj šasiji, a kaže da je razliku osjetio već u prvim krugovima.
Leclerc se nije uspio plasirati u Q3 na stazi Losail iako je njegov momčadski kolega Sainz to uspio na medium gumama, a iako je u početku bio zbunjen nedostatkom brzine kasnije otkriće puknuća na šasiji otkrilo je razloge manjka performansi, donosi MAXF1.net.
Iako je startao tek 13. Leclerc se zahvaljujući strategiji jednoga ulaska u boks probio na osmo mjesto, samo jednu poziciju iza momčadskoga kolege Sainza koji je bio na istoj strategiji.
“Kao momčad, vikend smo završili u pozitivnom tonu”, rekao je Leclerc.
“Osobno, sretan sam što mi se brzina vratila nakon prilično frustrirajućih kvalifikacija. Želim se zahvaliti mehaničarima za nevjerojatan posao koji su odradili s promjenom šasije.”
“Već od prvih krugova utrke osjećaj koji sam imao u bolidu bio je puno bolji i znao sam da mogu pritiskati.”
“Što se tiče konačnoga rezultata, nema nekoga uzbuđenja kad završite tek osmi, ali ako uzmemo u obzir gdje smo startali mislim da smo se prilično dobro oporavili. Učinit ćemo sve što možemo da ovu formu prenesemo na posljednje dvije utrke sezone.”
“Nije to bila najzanimljivija utrka zbog štednje guma”, dodao je Sainz.
“Ali odradili smo dobar posao sa strategijom iako smo imali dvojbe prije utrke. Kao što smo i očekivali, start na mediumu bio je težak i mučio sam se s bolidima oko sebe.”
“Općenito je to bio dobar niz od tri utrke i osjećamo se dobro u bolidu u svakoj sesiji i utrci. Povećali smo vodstvo ispred McLarena i možemo biti sretni s tim.”
Šef momčadi Mattia Binotto također je izrazio zadovoljstvo što je Ferrari izgradio vodstvo od 39.5 bodova ispred McLarena, dvije utrke prije kraja i što su oba vozača u igri za peto mjesto u poretku vozača.
“Napravili smo još jedan korak k našem cilju koji smo si postavili za završni dio sezone”, rekao je Binotto.
“Znali smo da bismo se mogli mučiti na ovoj stazi po pitanju potrošnje guma, kao primjerice na Paul Ricardu. Tražili smo vozače da budu oprezni, bez preuzimanja rizika kako bismo uspjeli završiti utrku s jednom promjenom guma.”
“Bio je to konzervativan pristup, ali s obzirom na ono što smo vidjeli u završnici [četiri pucanja guma], isplatilo se.”