Charles Leclerc kaže da je zadovoljan pozitivnim koracima naprijed koje je Ferrari napravio na posljednjih nekoliko utrka, posebno u uvjetima utrke, ali da se muči s bolidom koji je podešen uz dozu podupravljanja jer samo tako može biti dovoljno predvidiv za vožnju.
Ferrari se cijele sezone muči s konstantnošću u uvjetima utrke, s većom potrošnjom guma u odnosu na svoje suparnike, ali serija poboljšanja na aerodinamičkom paketu i promjena postavki pomogli su Leclercu i Sainzu da ostvare dobre rezultate u Monzi, Singapuru i Suzuki, donosi MaxF1.net.
Iako su i dalje daleko od Red Bulla koji je imao tek jednu lošu utrku cijele sezone u Singapuru koju je osvojio Sainz, Leclerc je zadovoljan napretkom i s optimizmom gleda prema novom bolidu za 2024.
“S jedne strane uvijek trebate gledati na sebe i mislim da smo od drugog dijela sezone, od Zandvoorta, puno naučili, dakle, s tim smo sretni,” rekao je Leclerc za Autosport.
“Naravno, shvaćamo i da je Red Bull još uvijek vrlo daleko ispred. I McLaren je na svom vrhuncu, a kada je tako, izuzetno su jaki, kao u Suzuki.”
“Ali da, sve u svemu, mislim da smo više zadovoljni onime što smo naučili nego depresivni zbog zaostatka za Red Bullom.”
“To je zato što mislim da s onim što smo naučili možemo napraviti značajan korak u budućnosti, koji će nam, nadamo se, pomoći da smanjimo zaostatak za Red Bullom što je prije moguće.”
Leclerc je objasnio kako je morao prilagoditi svoj stil vožnje kako bi vozio SF-23 s nešto više podupravljanja, s čime se inače lakše nosi njegov kolega Sainz.
“Problemi s bolidom još uvijek postoje, mslim da nam možda treba potpuno novi bolid da ih se riješimo, a to je cilj za sljedeću godinu.”
“Ali s ovogodišnjim bolidom, dosta radim na njemu. Nije da ne može biti preupravljiv, možemo ga postaviti kao bilo koji drugi bolid na stranu preupravljanja, ali kad god je preupravljiv, izuzetno je nekonstantan.”
“Dakle, moramo ga voziti na strani podupravljanja i zbog toga mi je prilično teško koristiti svoj stil vožnje kako bih izvukao vrijeme kruga.”
“Pokušao sam se poboljšati i razumjeti koji su načini da svoj stil vožnje koristim na drugačiji način. U Japanu je to funkcioniralo malo više, ali ne bih rekao da će to napraviti veliku razliku do kraja godine.”
Leclerc se osvrnuo i na povratak sprint formata vikenda, četvrti puta ove sezone.
“Nije tajna da volim ovu vrstu vikenda, jer svaki dan izađete na stazu zbog nečega važnog, od kvalifikacija u petak do cijele subote koja je posvećena kratkoj utrci, prije same utrke u nedjelju,” rekao je.
“Kao i obično, morat ćemo naporno raditi, maksimalno iskoristiti jedan sat slobodnog treninga i onda dati sve od sebe za kvalifikacije navečer.”
“Konkurencija među momčadima koje se bore za drugo mjesto na prvenstvu je vrlo tijesna i startne pozicije mogle bi učiniti veliku razliku.”
“U posljednjim utrkama, bez obzira na karakteristike staze, uvijek smo bili konkurentni u usporedbi s našim najbližim suparnicima i učinit ćemo sve što možemo da nastavimo taj trend, oslanjajući se na bolje razumijevanje našega trenutnog paketa.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!