Ovo je drugi puta u posljednje četiri utrke da je Ferrari bio druga najjača momčad nakon dvije loše utrke u Velikoj Britaniji i Mađarskoj.
Charles Leclerc zadovoljan je pobjedničkim postoljem koje su on i Ferrari ostvarili u Belgiji, ali i boljom degradacijom guma koju su pokazali na posljednjih nekoliko utrka, što im je bila velika slabost u dosadašnjem tijeku sezone.
Iako nije uspio zadržati Pereza u pohodu na vodeću poziciju budući da ga je Meksikanac prestigao već u prvom krugu, Leclerc je vozio jako dobro i završio treći iza dva vozača Red Bulla.
Ovo je drugi puta u posljednje četiri utrke da je Ferrari bio druga najjača momčad nakon dvije loše utrke u Velikoj Britaniji i Mađarskoj.
“Treće mjesto je bio najbolji rezultat koji smo danas mogli postići,” realan je Leclerc.
“Znali smo da će Red Bull biti brži od nas tako da je naš cilj bio maksimizirati bodove s paketom koji imamo. I to smo i uspjeli.”
“Morali smo svoju strategiju temeljiti na Lewisu. Imao je dobar tempo i morali smo paziti da ga zadržimo iza nas. Red Bullovi vozači morali su reagirati na naše poteze, tako da smo svi bili na istoj strategiji.”
“Što se tiče upravljanja gumama, nismo imali previše degradacije i u tom smo području radili dobar posao zadnjih nekoliko utrka.”
“Mislim da je malo prerano reći, ali prošle su dvije ili tri utrke u kojima smo bolje upravljali našim gumama. Mislim da danas to definitivno nije bio razlog zašto smo završili toliko iza Red Bulla, mislim da su samo bili brži.”
“Ali u smislu upravljanja gumama, nismo imali veliku degradaciju. I također gledajući Mercedes iza, kontrolirao sam tempo svojih guma.”
“Dakle, izgledalo je dobro. Još uvijek moramo paziti na to jer ponekad, posebno u vrlo specifičnim uvjetima, ponekad izađemo iz optimalnoga raspona funkcioniranja guma i tada se dosta mučimo.”