Fernando Alonso smatra da bi njegov Alpine mogao biti ‘malo pouzdaniji’ nakon što je ponovno imao problem s pouzdanošću nakon vrlo konkurentnoga izdanja na VN Kanade kada je startao drugi i bio u borbi za postolje.
Alonso se u kišnim kvalifikacijama plasirao na drugo mjesto, što mu je bio prvi start iz prvoga startnog reda od VN Njemačke 2012., ali u utrci je imao problema s gubitkom snage motora i upitnih taktičkih odluka Alpinea, donosi MAXF1.net.
To nije prvi puta da njegov bolid ima problema s pouzdanošću budući da je morao odustati i na VN Saudijske Arabije dok je Ocon završio svaku utrku ove sezone.
“Imali smo problem s motorom u 20. krugu kad smo vrlo rano gubili energiju na pravcima, čim bi izašli iz zavoja,” rekao je Alonso.
“Probali smo to popraviti, ali nije uspjelo. Srećom, nismo morali odustati te smo i dalje osvojili nekoliko bodova, ali dotad smo se borili za postolje na početku utrke.”
Alonso je ciljem prošao sedmi, ali je nakon utrke kažnjen s pet sekundi jer je previše puta mijenjao smjer u obrani pozicije od Bottasa pa je na kraju klasificiran kao deveti.
“Osjećao sam se jako u odnosu na Hamiltona, nismo imali brzinu Verstappena i Sainza,” dodao je.
“Bio sam mogućnosti kontrolirati Hamiltona u Mercedesu [koji je završio treći].”
“Zatim virtualni sigurnosni automobili [za vrijeme kojih Alpine nije pozvao Alonsa u boks]… sreća ili ne, to nam je moglo promijeniti utrku. Ali i dalje smo se možda mogli boriti za treće ili četvrto mjesto.”
“Ali onda se pojavio problem s motorom, samo sam pokušavao preživjeti, dohvatiti DRS, vozio sam kao kamikaza u zavojima prije točki detekcije jer mi je DRS bio jedina sigurnost na pravcima.”
Alonsove frustracije bile su tim veće jer je zaglavio iza momčadskoga kolege Ocona kojega nije mogao prestići zbog problema s motorom, a momčad nije intervenirala iako je Španjolac na radio rekao da je cijeli vikend ‘100 puta brži’ od Ocona.
“Nisam mogao prestići Estebana, bilo je vrlo frustrirajuće, moj bolid je letio cijeloga vikenda,” rekao je Alonso.
“Imao sam sekundu deficita na pravcima, ali i dalje sam bio brži u utrci. Nevjerojatno je završiti sedmi.”
“To je još jedan problem s pouzdanošću i to samo na bolidu s brojem 14, to je razočaravajuće. Ovdje sam da budem bolji od šestoga ili sedmog mjesta.”
“Nismo završili na postolju ili četvrtom mjestu zbog problema na bolidu s brojem 14. Možda smo bili nesretni s virtualnim sigurnosnim automobilima, ali sreću ne možete kontrolirati.”
“Pouzdanost bolida s brojem 14 trebala bi biti malo bolja.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!