Ferrari je objavio da je uzrok odustajanja Charlesa Leclerca na VN Španjolske kvar na turbo punjaču i toplinskoj motor – generator jedinici, pokazala je Ferrarijeva analiza oštećene pogonske jedinice u Maranellu.
Leclerc je uvjerljivo vodio s pole positiona, ali je u 28. krugu morao ući u boks i odustati nakon što je primjetio da pogonska jedinica gubi snagu, što su ubrzo i inženjeri mogli vidjeti u podacima, piše MAXF1.net.
Ferrari je u nedjelju poslao pogonsku jedinicu u Maranello na analizu, a danas su objavili da su oštećeni i turbo punjač i MGU-H.
“Nakon što smo analizirali pogonsku jedinicu iz Leclercova bolida, otkrili smo da su turbo i MGU-H oštećeni i ne mogu se popraviti,” stoji u priopćenju iz Ferrarija.
“Nakon što smo u potpunosti analizirali kvar i njegov uzrok, zadovoljni smo da se nije dogodio zbog pogreške u dizajnu ili problemu s pouzdanošću s te dvije komponente ili bilo kojega drugog elementa pogonske jedinice.”
Verstappen je nakon Leclercova odustajanja i svojih problema s DRS-om uspio pobijediti ispred momčadskoga kolege Pereza i preuzeti vodstvo u poretku, a Red Bull je prvi puta ove sezone preuzeo vodstvo u poretku konstruktora.
Leclerc je trenutno na drugom V6 motoru, turbo punjaču, MGU-H i MGU-K, a u Ferrariju moraju odlučiti hoće li oštećeni turbo i MGU-H zamijeniti starim ili novim primjercima.
Druge primjerke navedena četiri elementa Leclerc je dobio na petoj utrci sezone u Miamiju što znači da se može vratiti na turbo i MGU-H koji su odradili puna četiri vikenda.
Ako Leclerc dobije treći turbo i MGU-H uoči VN Monaka, to će mu biti treći i posljednji primjerci tih elemenata koje može dobiti bez kazne.
U slučaju da vozač koristi veći broj bilo kojega od elemenata dobit će 10 mjesta kazne na startu utrke na kojoj je korišten prvi dodatni element, a za svaki idući prekomjerni element toga tipa vozač će dobiti 5 mjesta kazne.
Ukoliko broj kaznenih mjesta dobivenih na ovaj način bude veći od 15 vozač mora startati s posljednjega mjesta.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!