FIA je objavila promjenu na posljednjoj DRS zoni na stazi u Saudijskoj Arabiji kako bi se izbjegla taktiziranja oko točke detekcije kojima smo svjedočili na prošlogodišnjem izdanju utrke...
Verstappen i Leclerc vodili su uzbudljivu borbu za pobjedu na ulicama Džede 2022., ali pozornost je privuklo taktiziranje oko točke detekcije za posljednju DRS zonu koja se nalazila uoči posljednjega zavoja broj 27, donosi MaxF1.net.
Ni Verstappen ni Leclerc u toj točki nisu htjeli biti ispred kako njihov suparnik ne bi imao DRS na startno ciljnom pravcu što je dovelo do kočenja uoči te točke gdje inače nije prirodna pozicija za kočenje.
FIA je tome odlučila stati na kraj pomicanjem točke detekcije na izlaz iz zavoja 27, a aktivacija je 170 metara kasnije.
Ostale promjene uključuju pritužbe vozača na vidljivost u određenim zavojima, pri čemu vozači tvrde da su zavoji poput zavoja 14 i 20 bili slijepi.
Kao rezultat toga, ogradni zid je pomaknut unatrag u zavojima 14 i 20 za 7,5 m, odnosno 5 m, dok je ogradni zid u zavojima 8 i 10 također prilagođen kako bi se poboljšala vidljivost zavoja ispred.
Zavoji 22 i 23 također su izmijenjeni tako da je ograda na zavoju 23 prilagođena i dodan je zakošeni rubnik – očekuje se da će to smanjiti brzine za otprilike 50 km/h.
Mobilni rubnici od čeličnih ploča sada su uklonjeni i zamijenjeni trajnim betonskim zakošenim rubnicima po cijeloj stazi, dok su narezane linije,koje uzrokuju gubitak trakcije i usporavaju bolide, dodani u zavojima 3, 14, 19, 20 i 21.