Ferrarijev F1 šef Frederic Vasseur najavio je da će imati ‘privatan razgovor’ s vlasnicima Formule 1 oko moguće kompenzacije štete nastale u incidentu na prvom slobodnom treningu u kojem je bolid Carlosa Sainza pretrpio značajnu štetu.
Prvi trening u Las Vegasu prošao je u znaku odvodnih poklopaca ventila koji su se pod velikim aerodinamičkim opterećenjima današnjih bolida isčupali iz svojih betonskih okvira, a jedan takav uništio je podnicu, bateriju, motor i mjenjač na Ferrariju SF-23 kojim je upravljao Sainz, donosi MaxF1.net.
Na otpali metalni poklopac naletio je i Esteban Ocon u Alpineu koji je također oštetio svoj A523, ali samo je Sainz bio prisiljen na promjenu baterije što je dovelo do deset mjesta kazne pa je Španjolac startao 12. umjesto drugi.
I Ocon i Sainz morali su uzeti nove šasije, ali pravilnik po tom pitanju ne predviđa kazne.
“To će biti privatan razgovor koji ću imati s vlasnicima [Formule 1]”, rekao je Vasseur.
“Nema odredbe u proračunu ili ograničenju troškova. Sigurno imate puno dodatnih troškova. Stradale su električne instalacije, oštećen je mjenjač, oštećena je baterija, oštećen je motor.”
“Imamo dosta posljedica s financijske strane, sa sportske strane pa čak i sa zalihama rezervnih dijelova, a s proračunske strane sigurno nije lako.”
“Bit će rasprava. Odluka, to je druga stvar,” rekao je Francuz koji je potvrdio da će se rezervna šasija sada morati zasebno poslati u Abu Dhabi za finale sezone ovog vikenda.
Grosjeanov Haas bio je značajno oštećen labavim poklopcem odvoda na VN Malezije 2017., a američka momčad je nakon toga postigla nagodbu s organizatorima natjecanja i dobila financijsku kompenzaciju. Za razliku od Williamsa čiji je bolid oštećen u sličnom incidentu u Azerbajdžanu 2019.
Međutim, u Las Vegasu je sama Formula 1 bila promotor pa ima smisla da Vasseur popriča s vlasnicima oko moguće kompenzacije, za što će sigurno biti zainteresirana i momčad Alpinea.
Međutim, osim naknade, Vasseur želi odgovore na pitanja kako je tretiran izvorni incident odnosno reakcija kontrole utrke na tu situaciju.
“Morali bismo također razgovarati o okolnostima incidenta jer ne radi se samo o poklopcu, za mene je također sporno da smo imali jednu minutu između žute i crvene zastave,” dodao je Vasseur.
“To znači da kada su stavili žutu zastavu da su vidjeli nešto na stazi. I trebala im je jedna minuta prije nego što su stavili crvenu zastavu. Mislim da je to previše.”
“Glavni problem za mene u ovom slučaju je da kada stavite prvu žutu zastavu to znači da ste nešto vidjeli, ne stavljate žutu zastavu bez razloga.”
“To znači da tip koji je stavio žutu zastavu, i stavio je žutu zastavu i na moju ploču, koja dolazi iz kontrole utrke, znači da su vidjeli nešto, a onda im je trebala jedna minuta prije nego što su stavili crvenu zastavu dok na pravcu imate metalni dio gdje jurite 340 km/h.”
Unatoč problemima za Sainza koji je s 12. mjesta završio šesti i Leclercovom drugom mjestu, Ferrari je smanjio zaostatak za Mercedesom u borbi za drugo mjesto s 20 na samo četiri boda, utrku prije kraja prvenstva.
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC



Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!