Sveučilišna košarka i američki nogomet opet na Sport Klubu

Sport Klub

Paket premijum američkog sportskog programa od ove sezone bit će dostupan svim gledateljima Sport Kluba.

United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi potpisala je višegodišnji ugovor sa najvećim američkim sportskim kanalom ESPN zahvaljujući kome će na programima Sport Kluba u cijeloj regiji biti ekskluzivno emitirane utakmice NCAA košarkaške i lige američkog nogometa, najbolje dokumentarne sportske emisije kao i arhivske snimke najvećih boksačkih mečeva.

Gledatelji Sport Kluba u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji će svake nedjelje moći pogledati po bar pet najatraktivnijih košarkaških i utakmica američkog nogometa, kao i kompletan tzv „March Madness“, doigravanje sveučilišne košarke, te sve Bowlove u završnici sezone američkog nogometa.

Sezona američkog nogometa počinje već 26. kolovoza i traje do početka prosinca, kada ćemo u periodu od mjesec dana ispratiti 43 Bowl utakmice. Košarkaška sezona traje od studenoga do ožujka, kada je na programu popularni March Madness, doigravanje sa 68 najuspešnijih sveučilišta u sezoni, koji se završava Final four turnirom u Glendaleu od 6. i 8. travnja 2024. godine.

Direktor Sport Kluba Nemanja Simeunović ističe: „Američki sveučilišni sport je bio naša perjanica u prvim sezonama Sport Kluba i jako smo sretni što ćemo našim gledateljima ponovo omogućiti da gledaju najtalentovanije sportaše, ali u isto vrijeme rivalitete između sveučilišta koji su puno bliži europskom poimanju sporta. Uz sve to, putem izuzetno bogate ESPN-ove arhive podsjetit ćemo naše gledatelje, na neka vremena kada smo se svi budili u ranim jutarnjim satima da bi gledali najbolje boksače. Bit će tu i izuzetne sportske dokumentarne emisije, što će dodatno obogatiti ponudu na našim kanalima“.

O United Media:

United Media je dio United Group-a i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, koja posluje u osam zemalja.

Sa 4.200 zaposlenih, United Media proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja svake godine koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 milijuna ljudi. Pored toga, kompanija u svom portfoliju ima 55 televizijskih stanica, od kojih sedam sa nacionalnom pokrivenošću i uspješan digitalni portfolio od 30 portala, kao i 6 novina i 5 radio stanica. Kompanija takođe nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja sa prodajom reklamnih slotova i preciznim targetiranjem u skladu sa ciljnom grupom za odabrane kanale.