Bayern iz Minhena potpisao je fascinantan ugovor koji će omogućiti dotok goleme svote novca u klub
Njemački prvak Bayern iz Minhena sklopio je mega ugovor s Audijem.
Kao što se i očekivalo, Bayern je produžio suradnju s velikom automobilskom kompanijom na još četiri godine.
Novi ugovor s proizvođačem automobila traje do 2029. godine, što znači da otpada mogućnost suradnje s BMW-om, iako je o tome bilo dosta govora proteklih mjeseci.
Prema medijskim izvještajima, godišnji iznos sponzorstva trebao bi porasti s 40 na 60 milijuna eura, što će Bayernu na kraju donijeti oko 600 milijuna eura zarade. Strateški prioriteti budućnosti su elektrifikacija i inovativni marketing.
‘Za FC Bayern ovaj je sporazum važan strateški korak u budućnost’, izjavio je izvršni direktor kluba Karl-Heinz Rummenigge.
Audi je partner kluba već 17 godina, a od 2011. godine jedan je od tri vanjska dioničara, zajedno s Adidasom i Allianzom s 8,33 posto udjela u FC Bayern AG.
‘FC Bayern Minhen savršeno se uklapa u stratešku prilagodbu Audija’, rekao je Hildegard Wortmann, šef prodaje i marketinga u Audiju AG. Alexander Seitz, glavni financijski direktor za Kinu i pravni urednik, rekao je kako taj sporazum otvara ‘nove, zajedničke marketinške mogućnosti, posebno u Kini, najvažnijem kineskom tržištu rasta’.
Inače, BMW je bio spreman da plati 800 milijuna eura za suradnju s Bayernom, ali je na kraju impresivan posao ostao nedovršen jer ‘nije bilo dovoljno povjerenja’.