Katalonski klub sklopio je bogati sponzorski ugovor s poznatom tvrtkom. Kako piše Mundo Deportivo, Camp Nou će promijeniti ime.
Barcelona je sklopila bogat ugovor s tvrtkom Spotify. On će postati novi glavni sponzor od čega će Barcelona zarađivati između 60 i 65 milijuna eura godišnje.
Spotifyev logo će na dresu zamijeniti onaj japanske tvrtke Rakuten koja je dosad bila glavni sponzor kluba.
I Camp Nou nosit će ime švedskog sponzora. Nije poznato hoće li se legendarni stadion zvati samo Spotify ili Camp Nou Spotify, ali je gotovo sigurno da će ime te tvrtke biti u nazivu Barcina doma, tvrdi Mundo Deportivo.
Barcelona želi potpisati sponzorski ugovor na najmanje 15, a najviše 30 godina, što Spotifyu ne odgovara. Žele potpisati na puno kraći period, ali su zato spremni platiti puno više nego neki drugi zainteresirani sponzori.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!