Leclercov trkaći inženjer objasnio razliku između sadašnje i bivše uloge

Automoto 6. lip 202413:15 0 komentara
DPPI/Panoramic via Guliver Image

Novi trkaći inženjer Charlesa Leclerca Bryan Bozzi objasnio je koja je razlika između njegove trenutne uloge i uloge inženjera zaduženoga za performanse vozila koju je obnašao prije toga nakon što je u Monaku proslavio prvu pobjedu kao trkaći inženjer.

Leclerc je uoči VN Emilije Romagne u Imoli promijenio trkaćega inženjera nakon što je Xavi Marcos bio u toj ulozi otkako je Leclerc stigao u Ferrari 2019. godine.

Iako je promjena trkaćega inženjera usred sezone neobična, Leclerc nije očekivao probleme s navikavanjem na novoga inženjera jer je s njim ionako surađivao budući da mu je bio inženjer performansi vozila, donosi MaxF1.net.

Već u drugoj utrci novoga partnerstva Leclerc i Bozzi ostvarili su prvu pobjedu i to na Leclercovoj domaćoj utrci u Monaku koja mu je pomogla smanjiti zaostatak za Verstappenom na 31 bod nakon točno jedne trećine prvenstva.

“Trkaći inženjer odgovoran je za upravljanje bolidom koji mu je dodijeljen tijekom trkaćega vikenda”, objasnio je Bozzi uoči VN Kanade.

“To uključuje izvršenje plana vožnje za svaki slobodni trening i fino podešavanje postavki bolida. Trkaći inženjer je taj koji razgovara s vozačem preko radija kako bi mu prenio sve informacije potrebne tijekom sesija.”

“Inženjer performansi odgovoran je za optimizaciju različitih kontrola na bolidu poput balansa kočnica i diferencijala. Po definiciji, ova uloga uključuje provođenje puno vremena analizirajući balans bolida i rad na tome da se bolid ponaša onako kako se očekuje od simulacija.”

Bozzi je dodao:

“Vozački trener usmjeren je na poboljšanje stvarnih performansi vozača. Zajedno analiziraju video i telemetriju iz svih bolida i predlažu kojim linijama bi vozač trebao ići te analiziraju sve druge ideje koje bi ih mogle učiniti bržima.”

“Ovi dečki, zajedno s ostalim inženjerima na stazi i natrag u Maranellu, pokušavaju optimizirati bolid da izvuče zadnjih nekoliko tisućinki sekunde vremena po krugu što je često dovoljno da napravi razliku u Formuli 1 kakva je sada.”

Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub i ubuduće će moći pratiti na Telemachu, Total TV-u, OptiTV-u i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!