Stake Sauber F1 Team predstavio je svoj novi bolid za 2024. godinu koji nosi ime C44 i koji predstavlja potpuni zaokret po pitanju vizualnoga identiteta sa žarko zelenom i crnom kao osnovnim bojama.
Nakon što su posljednjih pet godina nosili ime Alfa Romeo u sklopu sponzorskoga ugovora s talijanskom markom, Sauber se 2024. vratio svome imenu i okrenuo novim bojama uoči ulaska Audija u sport 2026. godine.
Novi C44 prvi je Sauberov bolid koji je dizajniran pod vodstvom novoga tehničkog direktora Jamesa Keya koji je stigao iz McLarena, a momčad će s njim nastojati popraviti svoj prošlogodišnji učinak kada su završili na devetom mjestu u poretku konstruktora.
Predstavnik momčadi Alessandro Alunni Bravi rekao je da je novi zeleni izgled dio svjesnog nastojanja da se prihvate promjene nakon godina Alfa Romea i s izgradnjom momčadi prema ulasku Audija.
“Imamo novi identitet za našu momčad jer ulazimo u sezonu kao Stake F1 Team,” rekao je Talijan.
“Vidjeli smo puno promjena, što ovu eru čini tako uzbudljivom za nas.”
“Ovo partnerstvo će nam pomoći da dođemo do nove publike i proširimo našu bazu obožavatelja. To nam također daje način da imamo svjež i inovativan pristup u načinu na koji komuniciramo.”
“Postoje promjene i u drugim područjima. Razvijamo našu strukturu, jačamo svoje osoblje, a to znači da se u Hinwilu radi na svim područjima. Ovo je nova uzbudljiva era za nas.”
Kao što je bilo za očekivati, momčadi će idejama slijediti superuspješni Red Bull RB19 koji je prošle godine pobijedio na 21 od 22 utrke, a na tom je tragu i novi Sauber koji ima pull rod prednji ovjes kako bi se postigle bolje aerodinamičke performanse.
Također, po uzoru na Red Bull, novi Sauber ima i značajno redizajnirane bočne usisnike za hlađenje koji su široki i niski, ali visoko pozicionirani, s donjim rubom koji je duži nego gornji.
Prolaz ispod bočnih usisnika sada je veći, s izraženijim urezanim profilom s donje strane bočnih stranica kojim bi zrak trebao brže putovati, slično kao na prošlogodišnjem Red Bullu.
Novost je i povratak na tradicionalni dizajn sigurnosne strukture kod prevrtanja iznad vozačeve glave koja je sada trokutaste strukture, za razliku od prijašnjega dizajna kada je okomiti element prolazio sredinom usisnika.
Alunni Bravi rekao je da je momčad razvila poboljšani bolid, ali da se njegov potencijal može procijeniti samo u odnosu na napredak koji su postigli suparnici.
“To što smo na početku ove nove ere ne znači da ćemo odmah postići bolje performanse, ali sve što smo napravili tijekom ove zime daje nam optimizam da možemo napraviti iskorak.”
“Naporno smo radili pod vodstvom našega novog tehničkog direktora Jamesa Keya na razvoju našeg projekta i našega bolida u svim područjima, donoseći ekstremnije odluke i pokušavajući poboljšati svaki pojedini detalj.”
“Nova tehnička grupa napravila je korak naprijed. No, u isto smo vrijeme realni. Moramo vidjeti što su ostale ekipe, naši konkurenti, napravile tijekom zime.”
“Znamo da smo se popravili i uskoro ćemo vidjeti je li to poboljšanje dovoljno da se natječemo za bolju poziciju.”
“U ove dvije godine naša će momčad proći kroz veliki proces transformacije prema 2026. kada ćemo postati Audijeva tvornička momčad”, dodao je.
“Naš fokus je, međutim, ovdje i sada. Znamo da je važno svaki dan postavljati temelje naše momčadi.”
“Zbog toga jako naporno radimo na poboljšanju svih područja naše organizacije, pod vodstvom [CEO-a] Andreasa Seidla.”
“Ne možemo govoriti o konkretnim ciljevima, jer je uvijek teško posvetiti se brojevima. Naši ciljevi su jasni – poboljšati performanse našega bolida i našega paketa.”
“Pod paketom, mislim na svako područje, od trkaće momčadi do operacija na stazi, zaustavljanja u boksu, strategije.”
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub i ubuduće će moći pratiti na Telemachu, Total TV-u, OptiTV-u i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!