Volkswagen bi početkom iduće godine trebao potvrditi ono o čemu se već dugo priča, a to je njihov ulazak u Formulu 1 2026. u ulozi proizvođača motora iako još nije sigurno s kojim će brendom to učiniti.
Nakon što je nedavno napokon potvrđeno odbacivanje MGU-H iz budućih pogonskih jedinica koje će se koristiti od 2026., FIA i Formula 1 osigurali su sve uvjete za ulazak novoga proizvođača motora, prvi puta nakon 2015., donosi MAXF1.net.
Honda je posljednji novi proizvođač koji se pridružio Formuli 1 2015., ali Japanci su se odlučili povući na kraju 2021. te će Red Bull koristiti njihove pogonske jedinice pod imenom Red Bull Powertrains u eri zamrznutoga razvoja motora koja će trajati od 2022. do kraja 2025.
Audijev CEO Markus Duesmann i Oliver Hoffman, član upravnoga odbora Audi AG tehničkoga razvoja, obratili su se FIA-i kako bi se zahvalili za sve što su učinili kako bi omogućili ulazak novih proizvođača u Formulu 1.
Autocar citira njihovo pismo prema Jeanu Todtu kojem je ovoga mjeseca istekao posljednji mandat u njegovom 12-godišnjem predsjedanju u FIA-i.
“Hvala za sav trud, sad kad smo sasvim blizu ciljne crte,” stoji u pismu.
“Nedavno smo dosegnuli još jedan važan trenutak, prvi nacrt tehničkih, sportskih i financijskih pravila. Vjerujemo da on sadrži zadovoljavajuća rješenja za sve ciljeve.”
“Veselimo se raditi s tobom i tvojim timom kako bismo završili ovaj važan proces i potvrdili naš ulazak u Formulu 1 u ranoj fazi iduće godine.”
Na prošlotjednom sastanku Svjetskoga motorsport vijeća potvrđen je okvir za nove pogonske jedinice od 2026. koje će biti jeftinije, jednostavnije, imati bolji zvuk i više električne snage, u skladu s općim trendovima u autoindustriji, dok bi snaga trebala ostati slična trenutnoj generaciji koja ima više od 1000 KS.
Električna snaga trebala bi porasti s maksimalnih 120 kW (163 KS) na 350 kW (476 KS), a motor s unutarnjim izgaranjem i dalje će biti 1,6-litreni V6 koji je uveden 2014.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!