Alfa Romeo potvrdio dvojac za 2024.

Automoto 14. ruj 202314:20 0 komentara
REUTERS/Jennifer Lorenzini via Guliver Image

Momčad Alfa Romea potvrdila je da će i iduće godine zadržati istu vozačku postavu kao i ove godine što znači da će njihov testni i rezervni vozač Theo Pourchaire morati još pričekati svoju priliku u Formuli 1.

Zhou je prošle godine debitirao u Formuli 1 s Bottasom u Alfa Romeo, a suradnja se nastavila i ove godine iako je bolid bio manje konkurentan, piše MAXF1.net.

Zhou, koji je 2022. ušao u povijest kao prvi kineski vozač u Formuli 1, pokazao je ne samo brzinu i vještinu koje su karakterizirale njegovo putovanje u juniorskim formulama, već i oštro oko za tehničke detalje i profesionalni pristup koji ga je pretvorio u uspješnih priča posljednjih godina.

Momčad je također najavila produljenje svoje veze s liderom F2 prvenstva Pourchaireom kao jednim od rezervnih vozača. Mladi Francuz, koji još uvijek ima samo 20 godina, uspješno je uskladio naporan raspored utrkivanja uz svoj ključni posao u simulatoru u Hinwilu, pridonoseći rastu momčadi tijekom cijele sezone.

Sponzorski ugovor Alfa Romea i Saubera, koji je započeo 2018. s imenom momčadi Alfa Romeo Sauber i evoluirao 2019. kada je ime momčadi postalo Alfa Romeo, ističe na kraju ove godine, a budući da je Audi najavio preuzimanje momčadi 2026. ugovor neće biti nastavljen.

“Odluka da nastavimo naše putovanje s nepromijenjenom postavom vozača svjedoči o ulaganju u naš projekt”, rekao je Alessandro Alunni Bravi, predstavnik momčadi.

“Ništa se u Formuli 1 ne mijenja preko noći, a mi smo donijeli svjesnu odluku da se usredotočimo na stabilnost i nastavimo zajedno graditi naš tim dok krećemo u važno razdoblje tranzicije. Valtteri i Zhou vozači su poznatog talenta i vještine i rade jako dobro zajedno: dobro se slažu i mogu gurati jedan drugoga.”

“Valtteri je preuzeo ulogu pravoga vođe unutar momčadi, tjerajući nas sve da damo sve od sebe; Zhou je napravio impresivne korake naprijed u posljednje dvije godine i očekujemo da će nastaviti tom putanjom 2024.”

“Konačno, sretan sam što će Théo ostati s nama 2024. kao jedan od naših rezervnih vozača: ove je godine napravio nevjerojatan posao, ne samo u F2, gdje ćemo ga svi bodriti dok se bori za naslov u Abu Dhabiju, već i iza kulisa, radeći s timom u Hinwilu.”

“Imam osjećaj da je pred nama uzbudljivo putovanje,” dodao je Bottas, “pa sam sretan i zahvalan što mogu iščekivati 2024. znajući kako se momčad oblikuje.”

“U našoj momčadi vlada dobra atmosfera, Slažem se sa Zhouom i obojica snažno guramo jedan drugoga da se poboljšamo. Iza kulisa se odvija impresivna količina posla, u Hinwilu i šire, a sada kada je postava postavljena za sljedeću godinu, možemo se potpuno usredotočiti na poboljšanju, počevši već ovog vikenda u Singapuru.”

“Ponovo potpisati s timom uvijek je sjajan osjećaj,” rekao je Zhou.

“Posebno kada znamo kako se stvari razvijaju. Ponosan sam što sam dio Alfa Romea i zahvalan na njihovom povjerenju: izuzetno sam naporno radio od prvoga dana i postoji nevjerojatna razina motivacije da nastavim tako svaki dan naprijed.”

“Moj odnos s Valtterijem je stvarno dobar, blisko surađujemo i s timom guramo sve naprijed. Također sam vrlo uzbuđen zbog prilike da konačno utrkivati sa svojim timom u Kini, pred domaćom publikom. Bit će to sjajan trenutak i ponosan sam što ga mogu podijeliti sa svima onima koji su me podržavali.”

“Tijekom godina, momčad mi je postala obitelj i stoga sam zaista sretan i zahvalan što nastavljam svoje putovanje s Alfa Romeom i Sauber akademijom”, rekao je Pourchaire.

“Podrška koju sam dobio od svih u momčadi bila je izvanredna i ponosan sam što mogu doprinijeti rastu cijele operacije. Imam puno toga u sebi što mogu dati ovoj posebnoj skupini ljudi i radujem se budućnosti.”

“Naravno, sjajan način da se zahvalim bio bi završiti posao na F2 u Abu Dhabiju – dat ću sve da to vratim svojoj momčadi.”

Pourchaire uoči finala F2 sezone u Abu Dhabiju ima 25 bodova više od Frederika Vestija, a tijekom vikenda je moguće osvojiti najviše 39 bodova (10 za pobjedu u sprintu, 25 za pobjedu u glavnoj utrci, 2 za pole position i po jedan za najbrži krug u svakoj utrci).

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!