Ferrari je zadovoljan performansama nove specifikacije hibridnih elemenata svoje pogonske jedinice koju je u Rusiji koristio samo Charles Leclerc, ali ne žele otkriti koliko su vremena po krugu dobili.
Leclerc je zbog uvođenja četvrte pogonske jedinice, koja uključuje i nove specifikacije hibridnih elemenata MGU-K, kontrolne elektronike i spremnika energije, startao sa začelja poretka, a iako se uspješno probio u krug osvajača bodova odluka da za vrijeme kiše duže ostane na stazi na gumama za suho stajala ga je plasmana među prvih deset, donosi MaxF1.net.
Sainz je sa starom specifikacijom pogonske jedinice startao drugi i završio treći, čime je ostvario treće pobjedničko postolje ove sezone, a i njega očekuje promjena pogonske jedinice na nekoj od idućih utrka.
Šef momčadi Mattia Binotto kaže da je zadovoljan performansama nove pogonske jedinice, koja se zasad pokazala pouzdanom, ali da ne želi otkriti koliko su dobili performansi.
“Ne, ne želim to kvantificirati,” rekao je Binotto.
“Mislim da je to naša povjerljiva stvar.”
“Ali riječ je o koraku naprijed po pitanju performansi. Kao što su Charles i Laurent već rekli, za nas je puno važnije da smo pritisnuli s razvojem nove tehnologije koliko god smo mogli.”
“To će nam sigurno pomoći s iskustvom za 2022. [kada se moraju homologirati posljednje specifikacije svih elemenata uoči zamrzavanja motora do kraja 2024. ili 2025.].”
“Ali sretan sam što Charles sada ima tu novu jedinicu i što ju ima do kraja sezone, što je korak naprijed.”
Sportski direktor Ferrarijeve momčadi novu je pogonsku jedinicu označio kao korak naprijed i rekao da je zadovoljan performansama.
Njemački Auto Motor und Sport prenosi da je Ferrari s novom pogonskom jedinicom prešao na 800 voltni sustav (dosad su koristili 400 V) što bi trebalo donijeti veću učinkovitost hibridnoga sustava, a dobitak u snazi procjenjuje se na oko 10 KS.
Iako razlika u performansama u jednom krugu nije velika, pravi dobitak Ferrari će osjetiti u utrci kada će na duže periode moći koristiti električnu snagu zbog bržega punjenja baterije i općenito manjih gubitaka.
Promjena napona zahtjeva velike promjene na pakiranju cijele pogonske jedinice i omogućuje kompaktnije i lakše električne instalacije i zato su Alfa Romeo i Haas odlučili ne koristiti novu specifikaciju ove sezone.
Ferrari se nalazi u borbi za treće mjesto u poretku konstruktora s McLarenom koji se na posljednje dvije utrke borio za pobjedu, a talijanska momčad ima 17.5 bodova manje, sedam utrka prije kraja sezone.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!