Ferrari otkrio adute za WEC Hypercar

Automoto 10. sij 202320:55
Jakub Porzycki via Guliver Images

Ferrari je službeno najavio svoje vozačke posade za sezonu 2023. u klasi Hypercar FIA Svjetskog prvenstva u izdržljivosti (WEC) za njihov automobil 499P koje su službeno predstavljene na Finali Mondiali događaju u Imoli...

Vozači odabrani da vrate Prancing Horse u najvišu klasu svjetskog prvenstva predstavljaju jedinstvenu mješavinu talenta i iskustva, brzine i izdržljivosti, bitnih kvaliteta u utrkama izdržljivosti.

Antonio Fuoco, Miguel Molina i Nicklas Nielsen trojica su vozača koji će se izmjenjivati u automobilu koji ponosno nosi broj 50, odabran kako bi obilježio godine koje su prošle otkako je Ferrari posljednji put nastupio u najvišoj klasi izdržljivosti, donosi MaxF1.net.

Fuoco, rođen 1996., brzo se etablirao kao jedan od najtalentiranijih vozača na sceni utrka izdržljivosti i, zajedno sa Španjolcem Miguelom Molinom, osvojio je 8 sati Bahreina, odigravši odlučujuću ulogu u osvajanju Svjetskog prvenstva proizvođača. naslov uz sjajnu završnicu sezone.

Molina, rođen 1989. i prvak europske serije Le Mans 2021., donosi iskustvo i odlučnost u posadu. Nielsen, rođen 1997., nakon što je postao svjetski prvak u LMP2 Pro-Am klasi, završava jedinstveno putovanje koje je predstavljalo Ferrari Challenge kao izvanredan element ubrzanja i na kojem je osvojio barem jedan naslov kontinentalnog ili svjetskog prvaka bez prekidom od 2018., uvijek za volanom automobila Ferrarija.

Alessandro Pier Guidi, James Calado i Antonio Giovinazzi čine posadu koja će dijeliti posao utrkivanja automobila s brojem 51, jednog od najuspješnijih u povijesti Ferrarija.

Nakon što su po drugi put zaredom (treći u karijeri) postali svjetski prvaci u klasi LMGTE Pro, Talijan Alessandro Pier Guidi, rođen 1983., i Britanac James Calado, rođen 1989., prihvatit će izazov osvajanja lovor pobjednika u najvišoj klasi zajedno.

Ovo partnerstvo, koje je sada u svojoj šestoj sezoni u svjetskom prvenstvu, može se pohvaliti jedinstvenim popisom trijumfa: nitko prije njih nije dva puta zaredom bio ovjenčan prvakom u klasi LMGTE Pro i nijedna posada nije osvojila tri lovorike (2017., 2021., 2022).

Brojke britansko-talijanskog para tijekom sedam sezona u WEC-u predstavljaju nepogrešivu posjetnicu: 11 pobjeda i 23 postolja od 39 startova. Par svjetskih prvaka može računati na brzinu Talijana Antonija Giovinazzija, rođenog 1993., koji se prvi put natječe u punom sastavu na svjetskom prvenstvu u izdržljivosti nakon iskustva na 24 sata Le Mansa 2018., gdje je napravio njegova se prisutnost osjećala. U Scuderiji Ferrari od 2017., Giovinazzi će i dalje biti rezervni F1 vozač 2023. godine.

Antonello Coletta, voditelj sportskih aktivnosti Ferrarija GT: “Odabirom posada dovršili smo posljednji korak programa prije našeg debija u Sebringu. Od prvog shakedowna 499P u srpnju, radili smo bez prestanka uključujući vozače obitelji Ferrari. Odluka o našim odabranim vozačima ne odnosi se samo na utrke u kojima ćemo se natjecati, već i na rast koji će se nastaviti tijekom prvenstva. Vrlo smo jasni oko toga što možemo tražiti od njih u pogledu razvoja i dosljednosti, a ne samo brzine.”

Alessandro Pier Guidi: “Vrlo sam ponosan što sam izabran kao jedan od šest vozača koji će se utrkivati u Hypercaru, automobilu čija nam je važnost – također povijesna – vrlo jasna. Vožnja službenog Ferrarija čini vas ponosnim, ali 499P je korak dalje. Velika su očekivanja, tim više što se utrkujemo za Ferrari. Pred nama je velika sezona, ali ja se jako pripremam da budem spreman. Sebring je pred vratima, ali još uvijek imamo testove da budemo spremni za prvu utrku, iako će naša stvarna razina postati očita s europskim utrkama.”

James Calado: “Oduševljen sam što sam uključen u projekt Le Mans Hypercar. Boriti se za ukupnu pobjedu u utrkama i prvenstvu u bojama Ferrarija je ostvarenje sna. Sudjelovao sam u razvoju 499P i znam njegov potencijal uoči ove FIA WEC sezone. Nastavit ćemo se boriti kao tim, dajući sve od sebe za sve uključene. Želim zahvaliti Ferrariju, a posebno Antonellu na ovoj prilici.”

Antonio Giovinazzi: “Debi 499P bit će odlučujući trenutak u povijesti Prancing Horsea i bit će mi velika čast biti dio ovog izvanrednog trenutka. Znamo da imamo veliku odgovornost suočiti se s puno poniznosti, ali svjesni smo svoje snage i spremni smo za ovaj veliki izazov.”

Antonio Fuoco: “Za mene je veliko uzbuđenje biti dio ovog programa jer je Ferrarijev povratak u vrhunsku klasu Svjetskog prvenstva u izdržljivosti nakon 50 godina povijesni. To je ogromna odgovornost za sve nas, ali u isto vrijeme, svi smo jako motivirani da radimo veliki posao. Osobno se veselim ovom novom programu jer je za mene poseban jer sam svjedočio njegovom rađanju i razvoju. Vrijedno radimo tijekom testiranja i radujem se utrci u Sebringu”.

Miguel Molina: “Drago mi je što imam ovu priliku i želim zahvaliti Ferrariju što je vjerovao u mene. Utrkivanje u najvišoj klasi FIA WEC jedno je od najznačajnijih sportskih postignuća u mojoj karijeri. Zadovoljstvo je predstavljati Ferrari u važnoj godini, 50 godina od njegove posljednje utrke u najvišoj klasi svjetskog prvenstva. Riječi ne mogu objasniti kako se osjećam jer ovaj gol predstavlja vrhunac moje karijere i san koji sam dugo slijedio.”

Nicklas Nielsen: “Teško je objasniti što trenutno osjećam. Natjecao sam se u svojoj prvoj utrci s Ferrarijem 2017. i sada sam dio programa Hypercar. Nevjerojatno je biti jedan od prvih šest vozača koji će voziti 499P u njegovoj debitantskoj sezoni u Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti. Vrlo sam ponosan i sretan zbog podrške i povjerenja koje su mi ukazali Ferrari, Antonello i Amato Ferrari. Bilo je to nevjerojatno putovanje do sada i nadam se da će se nastaviti još dugo. Jedva čekam da počnem raditi sa svojim suigračima. Vožnja Hypercara predstavlja ogroman korak naprijed za moju karijeru.”