Staza Red Bull Ring ima tri duga ravna dijela na kojima su snaga motora i aerodinamička učinkovitost ključni za postizanje dobre brzine na pravcu, a upravo je u tom segmentu Red Bull imao ključnu prednost u odnosu na Mercedes – donosimo pregled najvećih brzina s oba vikenda u Austriji.
VN ŠTAJERSKE – NAJVEĆE BRZINE U KVALIFIKACIJAMA
McLarenovi vozači Ricciardo i Norris postigli su dvije najveće brzine na mjerenju brzine 170 metara prije četvrtoga zavoja (speed trap), a na startno ciljnom pravcu, kojem prethodi brzi desni zavoj broj 10, najbrži su bili vozači Wiliamsa Russell i Latifi koji su i uoči četvrtoga zavoja bili među prvih šest najbržih, donosi MAXF1.net.
Na kraju prvoga sektora, 170 metara prije trećega zavoja, McLaren je opet bio najbrži (320.8 km/h), a Williamsovi vozači i tu su bili među prvih šest sa samo 1 km/h manjom brzinom od McLarena.
Verstappen je bio najbrži na kraju drugoga sektora, između šestoga i sedmoga zavoja, a vozači Red Bulla i Mercedesa zauzeli su prva četiri mjesta jer je brzina na tom dijelu posljedica izlaska iz šestoga zavoja, a ne performansi na ravnim dijelovima.
Što se tiče odnosa brzina između Verstappena i Hamiltona, Nizozemac je bio 1.6 km/h brži 170 metara prije četvrtoga zavoja, 0.8 km/h brži na startno ciljnom pravcu, 1.3 km/h brži 170 metara prije trećega zavoja i 0.6 km/h brži uoči sedmoga zavoja.
VN ŠTAJERSKE – NAJVEĆE BRZINE U UTRCI
U utrci su brzine uobičajeno veće na kraju pravaca zbog zavjetrine koju vozači imaju kad blisko prate bolid prilikom utrkivanja, ali brzinena startno ciljnom pravcu i između šestoga i sedmoga zavoja nisu ni blizu brzinama u kvalifikacijama.
Hamilton iskače s brzinom nakon šestoga zavoja jer je kasno promijenio gume u napadu na najbrži krug pa je puno brže prošao šesti zavoj od bilo kojega drugog vozača u utrci.
VN AUSTRIJE – NAJVEĆE BRZINE U KVALIFIKACIJAMA
Na drugom vikendu u Austriji vidjeli smo nešto drukčiju sliku u poretku brzina u kvalifikacijama jer su neke momčadi koristile više, neke manje, a neke podjednake razine downforcea kao na prvom vikendu.
Alfa Romeo i Ferrari odlučili su se na nešto manje downforcea nego na prvom vikendu, a Mercedes je bio pri dnu poretka kad su u pitanju brzine uoči trećega i četvrtog zavoja gdje su bili još sporiji nego na prvom vikendu.
Verstappen je ostao najbrži na izlazu iz šestoga zavoja dok mu je najbliži pratitelj u tom segmentu bio Norris, za razliku od prvoga vikenda kada je to bio Hamilton.
VN AUSTRIJE – NAJVEĆE BRZINE U UTRCI

Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC


Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!