Staza Red Bull Ring ima tri duga ravna dijela na kojima su snaga motora i aerodinamička učinkovitost ključni za postizanje dobre brzine na pravcu, a upravo je u tom segmentu Red Bull imao ključnu prednost u odnosu na Mercedes – donosimo pregled najvećih brzina s oba vikenda u Austriji.
VN ŠTAJERSKE – NAJVEĆE BRZINE U KVALIFIKACIJAMA
McLarenovi vozači Ricciardo i Norris postigli su dvije najveće brzine na mjerenju brzine 170 metara prije četvrtoga zavoja (speed trap), a na startno ciljnom pravcu, kojem prethodi brzi desni zavoj broj 10, najbrži su bili vozači Wiliamsa Russell i Latifi koji su i uoči četvrtoga zavoja bili među prvih šest najbržih, donosi MAXF1.net.
Na kraju prvoga sektora, 170 metara prije trećega zavoja, McLaren je opet bio najbrži (320.8 km/h), a Williamsovi vozači i tu su bili među prvih šest sa samo 1 km/h manjom brzinom od McLarena.
Verstappen je bio najbrži na kraju drugoga sektora, između šestoga i sedmoga zavoja, a vozači Red Bulla i Mercedesa zauzeli su prva četiri mjesta jer je brzina na tom dijelu posljedica izlaska iz šestoga zavoja, a ne performansi na ravnim dijelovima.
Što se tiče odnosa brzina između Verstappena i Hamiltona, Nizozemac je bio 1.6 km/h brži 170 metara prije četvrtoga zavoja, 0.8 km/h brži na startno ciljnom pravcu, 1.3 km/h brži 170 metara prije trećega zavoja i 0.6 km/h brži uoči sedmoga zavoja.
VN ŠTAJERSKE – NAJVEĆE BRZINE U UTRCI
U utrci su brzine uobičajeno veće na kraju pravaca zbog zavjetrine koju vozači imaju kad blisko prate bolid prilikom utrkivanja, ali brzinena startno ciljnom pravcu i između šestoga i sedmoga zavoja nisu ni blizu brzinama u kvalifikacijama.
Hamilton iskače s brzinom nakon šestoga zavoja jer je kasno promijenio gume u napadu na najbrži krug pa je puno brže prošao šesti zavoj od bilo kojega drugog vozača u utrci.
VN AUSTRIJE – NAJVEĆE BRZINE U KVALIFIKACIJAMA
Na drugom vikendu u Austriji vidjeli smo nešto drukčiju sliku u poretku brzina u kvalifikacijama jer su neke momčadi koristile više, neke manje, a neke podjednake razine downforcea kao na prvom vikendu.
Alfa Romeo i Ferrari odlučili su se na nešto manje downforcea nego na prvom vikendu, a Mercedes je bio pri dnu poretka kad su u pitanju brzine uoči trećega i četvrtog zavoja gdje su bili još sporiji nego na prvom vikendu.
Verstappen je ostao najbrži na izlazu iz šestoga zavoja dok mu je najbliži pratitelj u tom segmentu bio Norris, za razliku od prvoga vikenda kada je to bio Hamilton.
VN AUSTRIJE – NAJVEĆE BRZINE U UTRCI
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!