Aktualni svjetski prvaci predstavili su poseban izgled bolida za petu utrku prvenstva u Miamiju koji je bio najbolji od tisuća prijavljenih radova među navijačima.
Red Bull RB19 će se na uličnoj stazi oko Hard Rock stadiona pojaviti u nešto drukčijem izdanju nakon što je momčad predala alate za dizajn u sklopu kampanje Make Your Mark.
Natjecanje predvođeno obožavateljima uključuje članove The Paddocka, njihovoga besplatnog programa vjernosti, koji dobivaju priliku dizajnirati izgled RB19 za sve tri američke utrke ove sezone (Miami, Austin i Las Vegas).
Ovo je poseban trenutak za Oracle Red Bull Racing jer su Bullsi u 19 sezona u ovom sportu imali samo šest posebnih dizajna bolida.
Kreacija Martine Andriano odabrana je među tisućama prijava. Ocjenjivački sud predvodio je voditelj momčadi i izvršni direktor Christian Horner, a uključivao je predstavnike njihovoga glavnog partnera Oracle, Bybit-a i tehnološkoga partnera Mobil 1.
I Maxovi i Checovi bolidi bit će ukrašeni upadljivim ružičastim, plavim i ljubičastim dizajnom, koji je bila zamisao studentice Grafičkog dizajna Martine. Pobjednica je odletjela u Miami kako bi osobno vidjela svoj dizajn i doživjela vikend uz stazu.
Voditelj i izvršni direktor momčadi Christian Horner rekao je: “Inicijativa Make Your Mark je sjajna, dati našim obožavateljima priliku da utječu na naš dizajn na tri utrke u SAD-u je nešto što jednostavno ne vidite da druge momčadi rade,” rekao je Horner.
“Momčadi je važno da možemo uključiti naše obožavatelje u ono što radimo i dati im jedinstvene prilike poput ove. Mislim da je Martina napravila sjajan posao i bolid izgleda nevjerojatno kad ga vidite u stvarnom životu.”
“Dizajn zadržava duh onoga što jesmo, ali također predstavlja Miami i RB19. Definitivno ćemo se istaknuti kada vidite taj bolid na stazi. Zaintrigiran sam vidjeti što će ljudi smisliti za Austin i naravno Las Vegas, to obećava da će biti stvarno uzbudljivo.”
Dizajnerica i pobjednica Make Your Mark Miami, Martina Andriano rekla je: “U trenutku kada sam saznala da sam pobijedila ostala sam šokirana i bez riječi, nisam mogla vjerovati – osjećam se kao da je ovo neki ludi san,” rekla je.
“Prvo o čemu sam razmišljala kada sam počeo dizajnirati bilo je kako zrak struji kroz i preko automobila, zatim kako se kreće i koliko je brz i tu je došla moja inspiracija.”
“Tada sam, naravno, željela predstavljati Miami pa je sve to bila inspiracija. Otkako sam počela studirati grafički dizajn, željela sam dizajnirati nešto za neki automobil, poput livreje, odijela ili kacige, a i prije toga sam znala da jednog dana želim raditi u Formuli 1 pa je ova prilika od Oracle Red Bull Racing nešto ogromno.”
“Ovo će biti moja prva utrka, bolid će imati moj dizajn, a ja ću biti u garaži. Bit će to nevjerojatan tjedan.”
U srijedu navečer momčad je za članove The Paddocka organizirala zabavu povodom otkrivanja ovoga dizajna u umjetničkoj galeriji u Wynwoodu, srcu umjetničke četvrti Miamija. Obožavatelji su dobili priliku osvojiti mjesto u ekskluzivnom prostoru kako bi po prvi put vidjeli dizajn koji su predstavili David Coulthard i ambasadorica momčadi Chelcee Grimes.
Livreja Make Your Mark Miami bit će dostupna kao maska u nadolazećoj igri F1 23. Ranije danas objavljena je špica RB19 na stazi u Miamiju kako bi ga obožavatelji mogli vidjeti uoči budućeg izlaska igre.
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub mogu pratiti na Telemachu, Total TV-u, Optima Telekomu i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!