Pirellijev F1 šef Mario Isola priznaje da je zabrinut za stanje guma zbog agresivnih novih rubnika na modificiranoj stazi u Abu Dhabiju koja se od ove godine vozi s novom, bržom konfiguracijom.
Abu Dhabi je nakon 12 godina dobio novu konfiguraciju staze, a najveće promjene odnose se na današnji zavoj pet, koji vodi na prvi DRS pravac, i današnji zavoj devet, brzi lijevi zavoj na kraju drugoga DRS pravca, piše MAXF1.net.
Novi rubnici na izlazu iz tih zavoja pokazali su se posebno agresivnima što je zabrinulo Pirelli i smatraju da moraju pronaći neko brzo rješenje koje bi zadovoljilo sve strane.
“Posebno su agresivni na izlazu iz petoga i devetoga zavoja, oni su najagresivniji,” rekao je za rubnike Isola.
“Od prvoga do četvrtog zavoja su isti kao prošle godine, a onda imamo i drukčije rubnike u zavojima 12, 13, 14 i 15. Izlaz iz 16. zavoja je isti kao prošle godine.”
“Postoje i različiti rubnici u vrhovima zavoja, ali vrh zavoja je drukčiji, prvo jer imate ne toliko opterećene gume, a drugo je što vozači mogu ne iskoristiti toliko rubnika u vrhu zavoja i zato sam više zabrinut oko izlaznih rubnika, posebno u zavojima pet i devet.”
“Vidjeli smo i u F2 i F1 da se posebno puno voze po njima na izlazu iz devetoga zavoja koji je ujedno i najbrži zavoj. Siguran sam da će ih koristiti i u kvalifikacijama i možda i u utrci ako će pritiskati. Zato je to element koji moramo razmotriti.”
“Problem je što nemamo gume s brojem odrađenih krugova koji je usporediv s duljinom dionica u utrci. Možemo povećati broj provjera, ali nekad, kao u Kataru, nije moguće predvidjeti što će se dogoditi s konstrukcijom gume.”
“Iskreno, nisam stručnjak oko toga što je moguće učiniti s rubnicima, mogu li biti zamijenjeni ili uklonjeni ili što već, ne znam, oslanjam se na FIA-u i ono što oni mogu učiniti.”
“Zato mislim da je korisno imati taj razgovor i istaknuti što smo pronašli. Ne znam što je moguće učiniti, morat ćemo analizirati gume i shvatiti postoje li određena područja za zabrinutost i usporediti razinu stresa na gume s onima iz Katara.”
“Sva otkrića podijelit ćemo s FIA-om i siguran sam da možemo pronaći dobro rješenje koje će zadovoljiti obje strane.”
Pirelli je za VN Katara donio tri najtvrđe komponente guma (C1, C2 i C3) dok su za Abu Dhabi donijeli tri najmekše komponente (C3, C4 i C5).
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!