Fernando Alonso doživio je kvar na hidraulici na svom Alpineu u posljednjem dijelu kvalifikacija nakon što je imao jako dobra dva prolazna vremena u prva dva sektora, ali nemogućnost da završi krug uskratila nam je pogled na pravu brzinu koju su imali prošloga vikenda – donosimo podatke koji otkrivaju gdje je Alonso mogao završiti da je uspio dovršiti krug.
Alpine se s oba vozača uspio plasirati u posljednji dio kvalifikacija i izgledao prilično konkurentno na brzom Albert Parku, a momčad se odlučila za nešto niže downforce postavke za bolju brzinu na pravcu, donosi MAXF1.net.
Zato su Alonso i Ocon imali odlična vremena u drugom sektoru koji se sastoji od samo jednoga pravog zavoja (broj 6) koji je ove godine brži nego ikad (minimalna brzina oko 215 km/h), a ostatak se prolazi punim gasom u trajanju od oko 17-18 sekundi.
Alonso je u svom posljednjem Q3 krugu odvozio 26.856 u prvom sektoru, 0.116 sekundi sporije od Leclerca, ali je u drugom sektoru bio najbrži od svih, čak i nakon što su vozači odvozili i drugu seriju krugova nakon prekida koji je uzrokovao Alonso.
Španjolac je drugi sektor odvozio u vremenu 17.753, 0.033 sekunde brže od Leclerca, a u trećem sektoru nije uspio dovršiti krug jer je na kočenju za 11. zavoj imao kvar na hidraulici zbog kojega je ostao bez mogućnosti promjene brzina i servo upravljanja.
Ukoliko zbrojimo Alonsova prva dva sektora koja je odvozio u svom nedovršenom krugu i dodamo im dotad najbolji treći sektor koji je odvozio, koji je sigurno mogao i trebao biti brži da Španjolac mogao dovršiti krug, dobivamo vrijeme 1:18.629.
Alonso bi se s tim vremenom kvalificirao na četvrto mjesto iza Leclerca, Verstappena i Pereza uz zaostatak od 0.761 sekundi za Leclercom koji bi vjerojatno bio oko pola sekunde da je dovršio svoj najbrži krug što znači da je mogao ugroziti Pereza na trećem mjestu koji je kasnio 0.478 sekundi za najbržim.
Alonso je bio očekivano razočaran s ishodom kvalifikacija jer da mu je hidraulika otkazala samo pola minute kasnije mogao je dovršiti svoj krug i sigurno da bi utrka s neke od prve četiri pozicije bila znatno drukčija nego kad je startao deseti.
Španjolac kaže da je imao brzinu za prva tri što znači da smatra da je mogao ugroziti Pereza koji je kasnio 0.478 sekundi za Leclercom, a kako bi srušio Perezovo vrijeme Alonso je morao biti 0.284 sekundi brži u trećem sektoru nego u svom prethodnom najboljem pokušaju.
“Imali smo brzinu za prva tri ili možda čak za prvi startni red [Verstappen je startao drugi s 0.367 s zaostatka] i osjećao sam se jako brzo u svom Q3 krugu,” rekao je Alonso.
“Nisam iznenađen što smo tako blizu vodećima jer smo naporno radili kao momčad. Svaki vikend smo sve bolji i bolji i to je pozitivno. Za mene je ovo bio najbolji vikend u posljednjih nekoliko godina i frustrirajuće je što nismo uspjeli isporučiti ono što smo mogli.”
Kako bi pokušali nadoknaditi pozicije s desetoga mjesta, Alonso i Alpine odlučili su startati utrku na hard gumama, ali sigurnosni automobil opet je približio sve vozače i to je poništilo prednost koju je Alonso imao u tom trenutku. Kad su prešli na medium gume izašli su iza nekoliko vozača koji su svi imali DRS i Alonso je uništio gume pokušavajući ih pratiti.
Zato je Alonso morao još jednom u boks, što je bio kraj njegovih šansi za bodove, ali Ocon je popravio dojam za momčad i završio sedmi iza dva McLarena čime je zadržao Alpineov niz osvajanja bodova ove sezone – uz Ferrari, Mercedes i AlphaTauri jedini su osvajali bodove na sve tri utrke.
“Danas smo izgledali dobro za potencijalno šesto mjesto i naravno postolje je bilo u igri prije problema u kvalifikacijama,” rekao je Alonso.
“Strategija je bila dobra i bolid je bio jak na hard gumama, brzina je bila tu jer su svi prešli na medium oko nas, ali onda je sigurosni automobil zbližio cijeli poredak i to je uništilo našu utrku.”
“Pretjecanja su bila teška, posebno s DRS vlakom pretkraj utrke. Uništili smo svoje gume u tom vlaku i morali smo opet u boks.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!