Formula 1 planirala je udvostručiti broj sprint vikenda za sezonu 2022., ali zbog nemogućnosti momčadi da se slože oko financijskih i sportskih detalja oko novoga formata zasad se najizglednija opcija čini održavanje tri sprint vikenda i u ovoj godini.
Zbog pozitivne reakcije javnosti i povećane gledanosti, čelnici Formule 1 planirali su održati šest sprint vikenda ove sezone, ali momčadi nisu uspjele pronaći kompromisno rješenje oko iznosa kompenzacija u slučaju oštećenja bolida za vrijeme sprint utrka, donosi MAXF1.net.
Prošle sezone momčadi su dobile po 450.000 dolara za sudjelovanje u tri sprinta i dodatnih 100.000 dolara za pokrivanje potencijalnih oštećenja, ali uoči nove sezone neke su momčadi, navodno Red Bull i Mercedes, tražile povećanje ograničenja budžeta sa 140 milijuna dolara na 145 milijuna, što je McLarenov CEO Zak Brown opisao suludim.
“Neki žele iskoristiti priliku da povećaju ograničenje budžeta, nekoliko momčadi. Mi smo bili protiv tako da ćemo morati raditi na tome,” rekao je Brown.
“Vidio sam više sudara na treninzima nego na sprint utrkama tako da mislim da sigurno možete pokriti dodatni trošak dodatnom zaradom i tako to riješiti.”
Navodno tri momčadi (vrlo vjerojatno Mercedes, Red Bull i Ferrari kao tri financijski najmoćnije momčadi) traže povećanje ograničenja budžeta što bi moglo rezultirati smanjenjem broja sprint vikenda sa šest na tri, ako uopće dođe do dogovora.
U izvornim planovima sa šest sprint vikenda, Bahrain je trebao biti prvi takav vikend i to s kraćom, vanjskom petljom staze na kojoj se vozilo 2020., a razgovaralo se i o Imoli, Montrealu, Zandvoortu, Red Bull Ringu i Interlagosu.
Prošle godine Formula 1 je sprint format isprobala na Silverstoneu, Monzi i Interlagosu.
Kompromisno rješenje s manje sprint vikenda također treba proći na glasanju kod momčadi, a treba dogovoriti i sportski dio priče budući da se intenzivno govorilo o promjeni alokacije bodovanja – prošle godine samo su prva tri vozača osvajala bodove na sprint utrci (3-2-1), a ove godine bi se krug osvajača bodova trebao prošiti na prvih deset, kao i na pravoj utrci, ali s manjim brojem bodova.