Šef Ferrarijeve F1 momčadi Frederic Vasseur objavio je da će novi bolid za 2024. predstaviti 13. veljače, kada će objaviti i ime bolida s kojim se nadaju izazvati Red Bull u novoj sezoni.
Ferrari je postao prva momčad koja je objavila datum predstavljanja bolida, koji nosi kodno ime 676, a predstavit će ga dan prije Valentinova, potvrdio je šef momčadi, donosi MAXF1.net.
“Predstavljanje će se održati 13. veljače, dan prije Valentinova”, otkrio je Vasseur.
“Ostale detalje saznat ćete tijekom toga dana.”
“Zašto? Zato što ćemo imati još jedan dan više prije [predsezonskog] testa,” našalio se.
“Ne, prilično je tijesno, ozbiljno. Imamo test [za snimanje promotivnih materijala] malo prije predstavljanja i pravi je izazov sve sastaviti.”
“To znači da nismo imali drugu opciju. Također mislim da neke druge momčadi to rade 14.2., ali prilično je izazovno biti spreman za Bahrain.”
Predsezonska testiranja traju tri dana (21.-23.2.) u Bahrainu, na istoj stazi gdje će u petak 29.2. započeti nova sezona Formule 1 s prva dva slobodna treninga.
Što očekivati od novoga Ferrarija?
Ferrari je u prve dvije sezone nove ere bolida koji se oslanjaju na učinak tla razočarao u smislu manjka konkurentnosti iako je bolid za 2022. F1-75 bio prilično dobar na početku sezone dok Red Bull još nije uhvatio korak.
Za razliku od F1-75, SF-23 od prve utrke nije mogao parirati Red Bullu RB19, jednom od najdominantnijih bolida svih vremena, pa su se od VN Španjolske konceptualno priklonili Red Bullovom trendu s ‘hibridnim’ rješenjem bočnih stranica, između svoga i Red Bullovog rješenja.
Zbog ograničenja budžeta i nemogućnosti da pomaknu bočne sigurnosne strukture (SIS), Ferrari nije mogao učiniti puno više oko samoga oblika početka bočnih stranica, ali su tijekom sezone radili na razumijevanju postojećega aerodinamičkoga paketa i donijeli i neke nove dijelove poput posebnoga aero paketa za Monzu i nove podnice za Suzuku.
Kao i od svih konkurenata, i od Ferrarija treba očekivati da pokušaju ispraviti ključne nedostatke u odnosu na Red Bull, a to se u Ferrarijevom slučaju najviše odnosi na potrošnju guma u utrci i performanse u dugim, srednje brzim i brzim zavojima.
Formulu 1 i dalje pratite samo na Sport Klubu!
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub i ubuduće će moći pratiti na Telemachu, Total TV-u, OptiTV-u i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!