Nakon nepune dvije sezone obilježene frustracijama i lošim rezultatima, Johann Zarco i tvornička MotoGP momčad Red Bull KTM odlučili su si reći zbogom
Ostati će u zraku visjeti pitanje da li je problem odnosa Zarco – KTM bila nemogućnost Francuza da iskoristi potencijale poprilično jedinstvenog motocikla RC16 ili nevoljkost KTM-a da svoj motocikl prilagodi vozačkom stilu dvostrukog svjetskog Moto2 prvaka, ali ostaje činjenica kako rezultati su bili nikakvi te su patile obje strane. O zatrovanosti odnosa dovoljno govori podatak da još uvijek nije sigurno da će Zarco voziti do kraja sezone te je otvorena mogućnost da umjesto njega nastupa testni vozač KTM-a, Finac Mika Kalio.
It is official, I will not race with @KTM_Racing for the 2020 MotoGP’s season.
It was a hard decision to take, I have the chance to do the best work in the world and I want to do it with the smile racing for… https://t.co/kceIUNsT9F— Johann Zarco (@JohannZarco1) August 12, 2019
Nije poznato gdje će Zarco nastaviti karijeru, naročito kada se zna kako su za 2020. godinu još otvorena samo dva mjesta: ono Jacka Millera u Pramac Ducatiju te Takaakija Nakagamija u LCR Hondi, gdje Zarco nema neke šanse. Također, sve više blijedi priča o povratku Lorenza u Ducati što bi otvorilo poziciju u Repsol Hondi. Tako se čini da je prelazak u SBK za Zarcoa još i najrealnija opcija. Sljedeće sezone francuskog bi vozača u austrijskoj momčadi mogao zamijeniti Miguel Oliveira koji sjajno vozi za KTM-ovu satelitsku momčad Tech3. Doduše, neki čelnici KTM-a zazivaju povlačenje iz mirovine i reaktiviranje novopečenog test-vozača Danija Pedrose, iako je španjolski vozač višekratno dao do znanja kako se ne namjerava vratiti aktivnom utrkivanju.
Podsjetimo, ovo je još jedna od dramatičnih vijesti ih KTM-a objavljenih u posljednjih par dana, gdje ističemo one o produženju MotoGP programa najmanje do 2026. godine te povlačenje marke iz Moto2 prvenstva.