Vozači Formule 1 žele da sprint utrka postane neovisan događaj koji ne bi utjecao na startni poredak za glavnu utrku u nedjelju kako bi mogli više riskirati što bi se potencijalno moglo dogoditi iduće sezone.
Uoči prvoga sprint vikenda sezone u Imoli, koji ove godine uključuje novi sustav bodovanja za prvih osam vozača, vozače su na medijskoj konferenciji pitali o različitim idejama kako unaprijediti format koji je prvi puta isproban na Silverstoneu prošle godine, donosi MAXF1.net.
Ove godine sprint se i dalje vozi u trećini trajanja glavne utrke, ali za razliku od prošle godine kada je pobjednik dobivao tri boda ove godine pobjednik dobiva osam bodova, drugoplasirani sedam i tako sve do jednoga boda za osmo mjesto.
Ali sprint utrke prošle su sezone bile na udaru kritika jer su vozači bili preoprezni, kako zbog ograničenja budžeta, tako i zbog utjecaja ishoda sprinta na startni poredak.
“To bi moglo biti dobro,” komentirao je vodeći vozač prvenstva Charles Leclerc u Imoli ideju da sprint ne utječe na startni poredak.
“To bi nam moglo pomoći da možda malo više riskiramo tijekom sprinta bez da previše izgubimo u nedjelju, ako dođe do pogreške.”
“To bi moglo dodati nešto više uzbuđenja u subotu, mogla bi to biti dobra ideja.”
S Leclercom se slaže i Haasov vozač Kevin Magnussen koji se ove godine vratio u Formulu 1 nakon godine dana pauze pa nije imao prilike sudjelovati u sprint vikendima prošle sezone.
“Ako kvalifikacije u petak određuju startnu poziciju za nedjelju, a i za sprint utrku, to bi moglo biti prilično uzbudljivo. Dodali biste još jedan spektakl u cijeli vikend i mogli biste ići do kraja u sprint utrci,” rekao je Magnussen.
“Ovako kako je trenutno, vozačima nije jednostavno odrediti pristup dok biraju između borbe za poziciju na stazi i riskiranja sudara koji bi doveo do starta utrke sa začelja poretka.”
Aston Martinov Lance Stroll želi da format ostane ovakav kakav jest.
“Sviđa mi se ovako, postoje bodovi i tu je omjer rizika i nagrade,” rekao je Stroll.
“Mislim da je to cijela ideja sprint utrka, da bude zanimljivije gledateljima. Lijepo je vidjeti vozače koji su možda inače više iza da se bore za pozicije u nedjelju.”
Ograničenje budžeta ove je godine smanjeno sa 145 na 140 milijuna dolara, ali s dodatnih 1.2 milijuna dolara za svaku dodatnu utrku iznad brojke od 21 odnosno 1.2 milijuna manje za svaku utrku ispod brojke od 21.
Također, kao i prošle godine, za svaki sprint vikend momčadi će dobiti dodatnih 150 000 dolara, a ukoliko njihov vozač odustane ili ošteti svoj bolid ograničenje budžeta raste za 100 000 dolara po oštećenom bolidu.
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC



Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!