‘Fleksibilna krila neće imati veliki utjecaj u Bakuu’

Automoto 1. lip 202110:11 > 11:13
James Gasperotti/ZUMA Wire (Cal Sport Media via AP Images)

Šef Alfa Romeove F1 momčadi Frederic Vasseur kaže da ne vjeruje da će fleksibilna krila imati veliki utjecaj na performanse bolida na idućoj utrci u Azerbajdžanu unatoč Mercedesovim sugestijama i prijetnjama da će protestirati protiv takvih momčadi.

Nakon Hamiltonovih i Mercedesovih opažanja u Španjolskoj FIA je izdala novu tehničku direktivu s kojom će postrožiti testove fleksibilnosti stražnjih krila, a zbog toga će Red Bull, Ferrari, Alfa Romeo i Alpine morati promijeniti dizajn svojih krila kako bi prošli nove testove, donosi MAXF1.net..

Novi testovi na snagu stupaju 15.6. odnosno od VN Francuske, a Mercedesov Toto Wolff najavio je mogućnost protesta protiv spomenutih stražnjih krila što Red Bullov Helmut Marko ne vjeruje da će se dogoditi.

Vasseur je odlučan da fleksibilna krila u Bakuu neće imati veliki utjecaj na performanse i nezadovoljan je što moraju trošiti resurse na redizajn komponenti usred sezone iako su pravila uoči sezone bila jasno postavljena.

“Moramo biti ozbiljni oko krila, ona neće imati veliki utjecaj,” rekao je Vasseur.

“Mislim da smo s Ferrarijem pokazali da smo dobri na stazi poput Monaka. Možda će biti isto i u Azerbajdžanu. Tamo imate dva različita dijela staze, grad koji je jako sličan Monaku, ali i 2.5 km dug pravac.”

“Tamo će nam vjerojatno biti nešto teže, ali tako je kako je.”

“Mi ne pišemo pravila, to radi FIA, a mi smo dizajnirali bolid prema tim pravilima. Moramo biti na granici u svakom području, to je filozofija F1 i to je filozofija svake momčadi, bilo da je riječ o težini ili dizajnu svakoga elementa, morate biti na granici.”

“A onda odjednom, ne znam zašto, možda zbog prigovora jedne momčadi prije nekoliko tjedana, imamo novu tehničku direktivu.”

“Šteta je što su tako kasno izašli s tim jer mislim da su sve momčadi puno ranije tražile pojašnjenje. Ne zaboravimo da se svi zajedno trudimo smanjiti troškove, imamo jako puno rasprava kako smanjiti broj ljudi na stazi, a onda se oni pojave s novom direktivom i moramo izraditi nova krila.”

“Ne pričamo o performansama jer iskreno, odradili smo nekoliko usporednih testova i nije velika drama. Ali promijenit će naš pristup jer ćemo morati potrošiti velik dio budžeta za razvoj zbog ovoga. I to za mene nije pošteno.”