Mercedesov tehnološki direktor Mike Elliot objasnio je kako je došlo do blokiranja kotača prilikom kočenja za prvi zavoj koje je skupo koštalo Lewisa Hamiltona na ponovnom startu VN Azerbajdžana nakon čega je pao na začelje poretka.
Hamilton je na ponovnom startu bio na drugom mjestu i uoči prvoga zavoja bio je pokraj Pereza s unutarnje strane, ali zbog snažnoga blokiranja prednjih kotača Britanac je produžio ravno u izletnu zonu i pao na posljednje mjesto, donosi MAXF1.net.
Iako se blokiranje kotača isprve povezivalo s dimom koji je izlazio iz Hamiltonovih kočnica, kasnije se pokazalo da je Hamilton slučajno pritisnuo prekidač koji balans kočenja prebacuje naprijed što se koristi kako bi se pomoću kočnica zagrijale prednje gume.
“Ne smijemo razgovarati s vozačima pa im ne smijemo reći koje postavke moraju promijeniti pa smo zato pokušali pojednostaviti stvari koliko god možemo”, rekao je Elliot.
“Pokušavamo stvoriti alate koje vozači mogu koristiti i koji smanjuju opterećenje na njih jer imaju puno posla.”
“Jedan od njih je i ‘čarobni gumb za kočenje’, iskreno ne znam zašto ga tako zovemo, to je gumb koji vozačima omogućuje da prenesu toplinu u kočnice, pomiče balans kočenja naprijed kako bi se prednje kočnice zagrijale, a time i prednje gume.”
“Lewis je sve dobro napravio, postavio se na startni poredak, ugasio sve postavke koje je trebao, upalio one koje je trebao i sve je bilo spremno za start. Imao je fantastičan start, bio je pokraj Pereza i morao je reagirati na Perezovo pomicanje.”
“U tom pomicanju, slučajno je stisnuo čarobni gumb. Nažalost, nije osjetio da je to učinio pa nije imao pojma da ima problem. U trenutku kočenja, što je bio normalan trenutak za kočenje, bio je u poziciji da mu je balans kočenja bio sasvim naprijed.”
“Zato su kotači blokirali i nije mogao ništa osim otići široko.”
Zbog Verstappenova odustajanja, razmak između vodećega dvojca u borbi za naslov prvaka i dalje je četiri boda u korist Verstappena.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!