Brzina na zadnje dvije utrke iznenadila Mercedes

Automoto 11. kol 202114:11 > 14:15 0 komentara
REUTERS/Eric Gaillard

Tehnički direktor Mike Elliott kaže da je Mercedesova brzina na posljednje dvije utrke iznenadila i njih i da nisu očekivali da će biti tako brzi u odnosu na Red Bull što im je pomoglo da preuzmu vodeće pozicije u oba prvenstva.

Nakon pet uzastopnih pobjeda za Red Bull od Monaka do druge utrke u Austriji Mercedes je bio pod pritiskom očekivanja na svojoj domaćoj utrci na Silverstoneu, a novi aerodinamički paket omogućio je Hamiltonu da ostvari najbolje kvalifikacijsko vrijeme, donosi MAXF1.net.

Kontroverzni sudar Hamiltona i Verstappena omogućio je Hamiltonu da značajno smanji Verstappenovu prednost u poretku vozača, a kaos u prvom krugu u Mađarskoj doveo je do teškoga oštećenja Verstappenova bolida pa je Nizozemac završio tek deveti dok je Hamilton klasificiran kao drugi.

Zato je Hamilton preuzeo vodstvo u poretku vozača s osam bodova više od Verstappena dok je Mercedes 12 bodova ispred Red Bulla.

“Naravno, imali smo dva dobra rezultata na posljednje dvije utrke”, rekao je Elliott.

“Sreća je definitivno bila na našoj strani i zato smo u dobroj poziciju u prvenstvu.”

“Ali ono što me zaista ohrabrilo je naša brzina u posljednje dvije utrke. Posebno u kvalifikacijama u Budimpešti gdje smo bili prvi i drugi i s tolikom prednošću [0.4 s ispred Verstappena].”

“To je najjača pozicija u kojoj smo bili u cijeloj sezoni.”

Mercedes iznenađen Red Bullovim odabirom stražnjega krila

Šef operacija na stazi Andrew Shovlin slaže se da je Mercedesova forma ugodno iznenađenje, ali je iznenađen i Red Bullovim odabirom stražnjega krila za Hungaroring budući da se na toj stazi obično koriste najveća dostupna stražnja krila dok se Red Bull odlučio za nešto manje krilo.

“Iskreno, iznenadili smo i sami sebe. To je, naravno, lijepo iznenađenje, ali iznenađeni smo da smo imali toliku prednost s pole positionom,” dodao je Shovlin.

“Poboljšanja na Silverstoneu dala su nam korisne performanse, imamo dobar balans.”

“Obično smo zabrinuti kad dođemo na staze na kojima se traži maksimalan downforce jer kad mi koristimo svoje krilo za maksimalan downforce oni se pojave s još jednim posebnim krilom za Monako i za ovu stazu.”

“Ali ovoga puta su ga odbacili za subotu. To za nas nikad nije bila opcija, koristiti bilo koje drugo stražnje krilo osim najvećega. Ne znammo zašto su donijeli tu odluku, ali moglo bi biti da nemaju dovoljno pritiska na prednjoj osovini pa su morali koristiti manje stražnje krilo.”

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!