Bivši šef Haasove F1 momčadi Guenther Steiner kaže da bi za iduću sezonu potpisao Olivera Bearmana da je još uvijek šef u američkoj momčadi nakon impresivne utrke u Saudijskoj Arabiji za Ferrari.
Steinerov odlazak iz Haasa bio je najveća vijest predsezone 2024. sve dok Hamilton nije objavio da će 2025. voziti za Ferrari, a njegove komentare na aktualna F1 zbivanja možemo čitati na službenoj F1 stranici.
Steiner je za 2023. odabrao iskusnu vozačku postavu koju čine Hulkenberg i Magnussen koja je zadržana i za 2024. nakon što je izgubio strpljenje sa Schumacherom, ali nakon što je vidio Bearmana u akciji smatra da bi mladi Britanac trebao dobiti priliku 2025., donosi MAXF1.net.
“Imamo sjajnu priču s kojom možemo započeti. Ollie Bearman napravio je vrlo dobar posao kada je zamijenio Carlosa Sainza u Ferrariju u Džedi, baš kao što je učinio kada je vozio za Haas na prvom treningu u Meksiku i Abu Dhabiju prošle godine,” piše Steiner u svojoj kolumni za službenu F1 stranicu.
“Dolazak umjesto Carlosa u zadnji tren, bio je to veliki pritisak na njega. Ne zaboravimo, bio je na pole positionu za F2 utrku F2, već je bio uzbuđen zbog toga, a onda je vijest da mora zamijeniti Carlosa sljedeći dan morala biti težak zadatak. Ali ne bi se reklo. Cijelo vrijeme je bio vrlo cool.”
“Džeda je jedna od najtežih staza u kalendaru, tamo nije lako. Ako pogriješite, obično su pogreške vrlo skupe. Obavio je dobar posao i očito će ga momčadi pratiti.”
“Kad je vozio na prvim treninzima za nas, nisam se bojao da će učiniti nešto što ne biste očekivali. Uvijek je imao kontrolu. Isto je učinio i u Saudijskoj Arabiji. Je li me iznenadilo ono što je učinio u Džedi? Ne. Vjerovao sam da to može učiniti.”
“Mislim da ima dobru budućnost u sportu. Samo treba ostati miran i ne sumnjam da će to učiniti.”
“Prošle godine nazvao me Fred Vasseur iz Ferrarija i pitao možemo li uzeti Ollieja, koji je dio Ferrarijeve vozačke akademije, na dva prva slobodna treninga, što je dio obveze svake momčadi, jer je mislio da može dobro obaviti posao. Rekli smo da. Nije bilo velike rasprave.”
“Bilo bi mi teško raspravljati s Fredom o mladim vozačima jer on ima dobro iskustvo u radu s njima i sigurno je napravio domaću zadaću prije nego što je došao k nama i tražio da ga stavimo u naš bolid.”
“Prije nego što je Ollie krenuo voziti, sjeo sam s njim, ali ne na dugo, imali smo možda 10 minuta. U biti sam rekao: ‘Nemoj pretjerivati’. Nikad se nisam bojao da će učiniti nešto glupo pokušavajući impresionirati.”
“On je pametan. U razgovoru s njim vrlo brzo sam stekao osjećaj da zna što treba učiniti. On očito nije bio tip osobe koju pitate nešto, a on kaže ‘da’ i misli nešto drugo.”
“Shvatio je da samo treba dobro obaviti posao, osjetiti bolid i dovesti ga kući – i to je to. Shvatio je da njegova karijera ne ovisi o tim prvim treninzima. Imao je veći plan.”
“Stvarno me se dojmilo koliko je smiren. Daje si vremena, ne žuri mu se. To mora proizaći iz njegovog porijekla i načina na koji ga je odgojila njegova obitelj. Sigurno su mu pomogli u tome – i napravili su fantastičan posao.”
“Budući da je tako mlad, 18 godina je ništa, ima vremena. On je u Ferrarijevoj vozačkoj akademiji i zna da ako bude dobro radio, ima dobru budućnost u F1.”
“Na temelju njegove izvedbe u Džedi, nakon onoga što sam vidio od njega u Haasu, stavio bih ga na trkaće mjesto. Očito, to ovisi o okolnostima i slobodnim mjestima. Treba vidjeti širu sliku, ali on bi bio kandidat.”
“Očito nije 100% da će uspjeti. To je još uvijek rizik. Ali način na koji se nosio u kvalifikacijama i utrci u Džedi, nakon što je imao samo jedan sat treninga, sugerira da je rizik puno manji.”
“Za potencijalne poslodavce taj će nagon otkloniti mnoge sumnje u ono što on može učiniti. Na dobrom je mjestu na kraju ove godine, ima puno ugovora s vozačima, tako da se može staviti u dobru poziciju. Ne može ići kamo god želi, ali vjerujem da postoji više od jedne prilike za njega.”
“Ima ugovor s Ferrarijem, ne znam na koliko. Da ste zainteresirani za njega, otišli biste razgovarati s Ferrarijem i vidjeti što žele učiniti i vidjeti može li se nešto postići. Naravno, morate vidjeti što se događa u vašoj momčadi s vozačima. Želite li ga ili ste zadovoljni s onim što imate?”
“Mislim da će ga mnoge momčadi sada proaktivno gledati nakon njegove izvedbe na prošloj utrci. Ako ja vidim potencijal, vidjet će ga i drugi ljudi, tako da mislim da postoji dobra mogućnost da sljedeće godine dobije mjesto.”
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub i ubuduće će moći pratiti na Telemachu, Total TV-u, OptiTV-u i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!