Fernando Alonso i Sebastian Vettel razočarani su učinkom novih tehničkih pravila za 2022. i smatraju da nisu pružili očekivani pozitivni učinak na utrkivanje, a šef FIA-inih trkaćih serija jednosjeda Nikolas Tombazis smatra da je cilj postignut.
Formula 1 ove je godine dobila novi tehnički pravilnik uveden s godinom zakašnjenja kako bi se bolidi mogli bliže pratiti zbog manjega gubitka aerodinamičkoga pritiska što je u teoriji trebalo poboljšati utrkivanje, piše MAXF1.net.
Iako smo imali fantastičnih utrka, posebno na stazama na kojima inače nije jednostavno pretjecati, bilo je i utrka na kojima je pretjecati bilo teško kao i u godinama ranije.
“Pomalo je razočaravajuće za sve nas to što smo shvatili da se stvari nisu dramatično promijenile,” rekao je Alonso za Auto Motor und Sport.
“Razmak između dvije ili tri momčadi i sredine poretka i dalje je prevelik.”
“Na 50% utrka bili smo krug iza pobjednika. Zato smatram da nismo ostvarili rezultat koji je Formula 1 htjela novim pravilima.”
“Možemo se bliže pratiti, ali imamo manje otpora zraka,” rekao je Vettel.
“Tako da morate biti bliže kako biste mogli pretjecati. A što se tiče guma, veliki cilj bio je da se omogući više utrkivanja, ali mislim da ni tu nije bilo neke velike razlike.”
“Ne želim reći da su pravila promašaj, ali sigurno je uloženo puno truda, a nije se sve isplatilo, recimo to tako.”
“Mislim da su nova pravila poboljšala sposobnost bolida da se prate tako da mislim da je to, u kombinaciji s gumama, pomoglo,” rekao je Tombazis.
“Sigurno je da dobra utrka treba bolide koji su blizu jedni drugih, a u drugom dijelu sezone to nije bilo tako blizu. Ali mislim da će situacija iduće sezone biti puno bliža i da će to u kombinaciji s bolidima koji se mogu bliže pratiti i gumama koje se ne pregrijavaju dovesti do jako dobrih utrka.”
“Općenito, mislim da su utrke ove godine bile prilično uzbudljive tako da ne mislim da smo dobili malo. Mislim da je dobitak značajan.”
“Nikad nećemo uspjeti da nemamo turbulencija iza bolida, to bi bio slučaj samo kad bi bolidi imali jako malo downforcea ili ga uopće ne bi imali, poput bolida iz 60-ih. Tako da ćemo to uvijek imati.”
“U neposrednoj blizini i dalje imamo smanjenje downforcea, ali od 50% pali smo na 25%. To je i dalje značajan iznos, ali sad s DRS-om možete kompenzirati taj gubitak.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!