Uoči treće utrke prvenstva u Australiji FIA je povećala širinu startne pozicije za 20 centimetara nakon što su ove godine već dvojica vozača kažnjena zbog nepropisnoga pozicioniranja na startu, a u petak će testirati i središnje vertikalne linije koje će ostati ako se pokažu korisnima za vozače...
Vidljivost već dugo nije jača strana F1 bolida, a posebno od prošle godine otkako su uvedeni 18-inčni kotači i usmjerivači zraka s unutarnje strane prednjih kotača koji u kombinaciji s halo zaštitom i niskom pozicijom sjedenja vozačima narušavaju vidljivost, donosi MaxF1.net.
Esteban Ocon se na prvoj utrci sezone u Bahreinu krivo pozicionirao na startu, kao i Fernando Alonso u Saudijskoj Arabiji, a obojica su kažnjeni s po pet sekundi.
Iako je širina startne pozicije još prošle godine proširena za 20 cm, s 2.3 na 2.5 metara, uoči treće utrke sezone u Melbourneu FIA se odlučila za još jedno proširenje od 20 cm na ukupno 2.7 metara.
Kako bi dodatno olakšali posao vozačima, FIA je u Australiji odlučila isprobati središnju vertikalnu liniju duljine oko tri metra, a vozači će svoje dojmove reći nakon slobodnih treninga u petak kada se na kraju svake sesije isprobavaju startovi.
Ukoliko se vozači pozitivno izjasne oko pomoćnih linija one će ostati na stazi do kraja vikenda, a koristit će se i na svakoj idućoj utrci.
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub mogu pratiti na Telemachu, Total TV-u, Optima Telekomu i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.