Talijanski proizvođač guma i službeni F1 dobavljač Pirelli nakon prva tri dana testa nove generacije bolida tvrdi da bi već ove godine mogli biti brži od svojih prethodnika koji nisu bili daleko od rekordne brzine po krugu iz 2020.
Novi bolidi puno se više oslanjaju na downforce dobiven iz podnice kako bi se smanjio negativan aerodinamički utjecaj koji bolidi imaju na bolide iza sebe, piše MaxF1.net.
Zbog 43 kg više u odnosu na prošlogodišnje bolide, što samo po sebi vrijedi oko 1.2 sekundu sporija vremena po krugu, i planirano smanjenje downforcea očekivalo se da će novi bolidi biti puno sporiji po krugu, ali Pirelli je nakon prva tri dana testa potvrdio da bi već ove godine mogli biti brži.
“Možemo biti oduševljeni kako su prošla prva tri dana”, rekao je Pirellijev F1 šef Mario Isola.
“To se, naravno, odnosi na debi naših 18-inčnih guma jer su se svi dosadašnji testovi odvijali na modificiranim starim bolidima.”
“Momčadi i vozači usredotočili su se na stjecanje samopouzdanja s novim bolidima i pronalazak najboljih mogućih postavki tako da je prerano govoriti o razlikama u performansama između pojedinih komponenti i razinama degradacije.”
“To objašnjava zašto su se C2 i C3 komponente koristile više nego ostale tijekom testa.”
“Postavljanje najbržih krugova očito nije bio glavni cilj, ali i dalje smo vidjeli neka zanimljiva vremena, oko sekundu sporija od najbržega kruga u prošlogodišnjoj VN Španjolske.”
“To znači da će novi bolidi do kraja sezone vjerojatno biti još brži od svojih prethodnika.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!