Konzervativan izbor Pirellija za Miami

Automoto 6. svi 202211:22 > 11:24 0 komentara
HOCH ZWEI via Guliver Images

Talijanski proizvođač guma i službeni F1 dobavljač Pirelli na prvu F1 utrku na novoj stazi u Miamiju donosi tri srednje komponente guma što je prema njihovim riječima donekle ‘konzervativan izbor’ uobičajen za nove staze, a očekuju dobru razinu prianjanja i visok stupanj evolucije staze.

Treći puta na prvih sedam utrka Pirelli se odlučio za tri srednje komponente guma za suho (C2, C3 i C4) što je najčešći odabir koji će se koristiti tijekom sezone i najsvestraniji odabir za različite uvjete, što je posebno važno kod nove staze poput Miamija, donosi MAXF1.net.

Simulacije predviđaju prosječne brzine kruga u kvalifikacijama oko 225 km/h s najvećim brzinama većim od 320 km/h, ovisno o razinama downforcea koje momčadi odaberu, a otprilike 58% kruga vozi se punim gasom.

Dvije najveće prilike za pretjecanje su zavoji 11 i 17, a FIA je potvrdila tri DRS zone koje će vozačima olakšati pretjecanje – kako pretjecanja ipak ne bi bila prejednostavna točka aktivacije na najdužem pravcu nalazi se otprilike na pola pravca.

Pirelli se morao osloniti na podatke iz simulacija kako bi odredili koje će komponente koristiti, a gladak asfalt koji bi trebao nuditi dobre razine prianjanja i konfiguracija staze trebali bi dovesti do prosječnih opterećenja za gume.

Novi asfalt trebao bi pružiti vrlo visoko stupanj evolucije staze, posebno na početku vikenda, a osim Formule 1 u tom će procesu ulogu odigrati i Porsche Challenge i W Series trkaće serije koje se također voze ovoga vikenda.

Dosadašnji odabiri guma

MAXF1.net

Staza ima neke sličnosti s uličnom stazom u Džedi iako će prosječne brzine biti značajno manje zbog izuzetno sporoga posljednjeg sektora. Ostatak kruga vrlo je brz, a staza se vozi u smjeru suprotnom kazaljke na satu što znači da je lijevih zavoja više nego desnih i da će desne gume biti više opterećene od lijevih.

Iako je asfalt nov, očekuju se dobre razine prianjanja od početka jer je staza isprana vodom pod velikim pritiskom, što je uobičajena procedura za nove staze.

Budući da je staza vrlo brza, momčadi bi trebale koristiti srednje niske razine downforcea kako bi imali konkurentnu brzinu na pravcu što bi moglo dovesti do nešto više klizanja u brzim zavojima, a to bi moglo negativno utjecati na potrošnju guma.

Karakteristike staze

Pirelli Edited by MAXF1net

Vikend iz Miamija pratite samo na kanalima Sport Kluba.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!