Hungaroring 1997. – Hill skoro pobijedio u Arrows Yamahi

Automoto 10. kol 202110:43 > 10:43
HOCH ZWEI

Aktualni svjetski prvak Damon Hill na današnji je dan 1997. u Mađarskoj skoro došao do najveće pobjede u karijeri kada je u Arrowsu, krug prije kraja utrke, usporio zbog kvara na bolidu i završio drugi iza bivšeg momčadskog kolege Jacquesa Villeneuvea u Williamsu.

Nakon osvajanja naslova prvaka 1996. i razlaza s Frankom Williamsom, Hill je 1997. vozio nekonkurentan Arrows s Yamahinim V10 motorom, a na prvih deset utrka Hill i Diniz osvojili su samo jedan bod, Hillovim šestim mjestom na Silverstoneu donosi MAXF1.net.

Ali Arrowsu je odgovarao spori Hungaroring, baš kao i Bridgestoneovim gumama na kojima su vozili samo Arrows, Prost, Minardi i Stewart – Hill se kvalificirao na treće mjesto, 0.372 sekunde iza najbržeg Schumachera i 0.185 iza drugoplasiranoga Villeneuvea.

Hill je sjajno startao i prestigao Villeneuvea za drugo mjesto, a u 10. krugu prestigao je Schumachera i to na stazi na kojoj je pretjecati izuzetno teško. U vrlo vrućim uvjetima Goodyearove gume su se jako ljuštile, a Bridgestoneovim gumama takvi su uvjeti odgovarali.

Iako je vodio 62 od 77 krugova Britanac nije uspio slaviti. Naime, u posljednjem krugu usporio je zbog problema s hidraulikom i zaglavio u trećoj brzini pa ga je bez problema prestigao Villeneuve i zaostatak za Schumacherom smanjio na tri boda budući da je Nijemac završio tek četvrti.

“Start je bio prilično loš pa sam početak utrke proveo prateći ostale što je bilo dobro jer sam gume održao u dobrom stanju,” rekao je Villeneuve koji je ovom pobjedom Williamsu donio 101. pobjedu, utrku nakon što je momčadi na Silverstoneu donio jubilarnu 100. pobjedu.

“Zatim sam uspio doći iza Damona, ali on je zaista letio. Mogao sam ga pratiti na prvom setu guma, ali čim smo promijenili gume odradio sam nekoliko sporih krugova kako bih bio siguran da će izdržati. Ali one su se opet ljuštile i Damon je nestao.”

“Momčad mi je rekla da su Damonova vremena postajala sve sporija pa sam počeo ponovno pritiskati. Kad sam mu se približio počeo je ići lijevo desno pa sam otišao na travu, na kojoj je bolid bio prilično dobar. Na kraju krajeva jučer sam radio na prianjanju bolida na travi!”