Glavni Red Bullov inženjer za performanse Pierre Wache priznaje da ovogodišnji bolid RB20 nije toliko dobar koliko su se nadali i da su i ranije očekivali da će ih konkurencija sustići nakon što su McLaren i Mercedes napravili velike korake naprijed sa svojim bolidima.
Red Bull je najbolje otvorio novu eru pravila 2022., a iduće sezone bili su još dominantniji sa samo jednim porazom, predvođeni Verstappenom koji je pobijedio na 19 od 22 utrke.
I dok se činilo da Red Bull ima sve manje prostora za napredak s istim pravilima, uz najmanje vremena za aerodinamička testiranja, sezonu 2024. otvorili su s tri dvostruke pobjede u prvih pet utrka, a Verstappen je slavio na sedam od prvih deset utrka, donosi MaxF1.net.
Ali poboljšana forma McLarena i Mercedesa dovela ih je u tešku situaciju budući da su bez pobjede na posljednje četiri utrke, a McLaren je smanjio zaostatak u poretku konstruktora na samo 42 boda, deset utrka prije kraja, dok Verstappen i dalje ima veliko vodstvo od 78 bodova ispred Norrisa.
Na pitanje je li RB20 onoliko dobar koliko se nadao, Wache je u intervjuu za Autosport odgovorio da nije.
“Rekao bih da nije. Nema sumnje da smo se poboljšali u odnosu na prošlu godinu, ali nismo isporučili ono što smo očekivali u nekim područjima”, rekao je Wache.
“Posebno u brzim zavojima smo očekivali malo više od onoga što imamo. Ne razmišljajući o konkurentnosti bolida, dakle samo na temelju vlastitih referenci, očekivali smo malo više.U srednje brzim i sporim zavojima dosta smo napredovali u odnosu na prošlu godinu. Bili smo malo slabiji u brzim zavojima u odnosu na prošlu godinu u odnosu na konkurenciju. U vožnji preko rubnika očito smo slabi, ali bili smo i prošle godine. Mislim da nismo napravili napredak koji smo očekivali u tom aspektu.”
Na pitanje zašto su Red Bullova očekivanja bila pogrešna, Wache je rekao:
“Mislim da se neki aspekti mogu povezati s korelacijom. Koristimo prilično star zračni tunel i to se također može povezati sa smanjenim kapacitetom zbog našega položaja u prvenstvu, a možda i zbog činjenice da je ovo treća godina s ovim pravilima.”
Nastavio je:
“Očekivali smo da će nas suparnici stići ranije, da budem iskren. Kada smo započeli sezonu 2022., nismo imali najbrži bolid. Ferrari je imao najbrži bolid početkom 2022. Očekivali smo veliku borbu 2023., ali to se nije dogodilo. U 2024. također smo očekivali žestoku konkurenciju manje više od samoga početka jer su performanse koje možete pronaći s bolidom ograničene istim pravilima. Nakon prvih četiri ili pet utrka ostali su se vratili, možda s malim zakašnjenjem, ali to smo očekivali od starta.”
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub i ubuduće će moći pratiti na Telemachu, Total TV-u, OptiTV-u i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!