Direktor Honde Toshihiro Mibe pohvalio je sve koji su bili uključeni u F1 projekt i Red Bullovu F1 momčad na ostvarenom uspjehu osvajanjem naslova prvaka koji im je bio cilj otkako su se 2015. vratili u Formulu 1 s McLarenom.
Honda je u svojoj posljednjoj F1 sezoni osvojila naslov prvaka s Verstappenom i Red Bullom i time na uspješan način zaključila turbulentno razdobolje u trajanju od sedam godina u kojem su se mučili s trenutnom tehnologijom pogonskih jedinica, donosi MAXF1.net.
Ali u sedmoj F1 sezoni u najnovijem povratku u sport Honda je uspjela proizvesti pogonsku jedinicu koja se može mjeriti s najboljim Mercedesom i pomogla Red Bullu u napadu na naslov prvaka.
Hondi je ovo bio prvi naslov prvaka u Formuli 1 nakon 30 godina kada je Senna na VN Japana 1991. osigurao svoj treći i posljednji naslov prvaka u McLarenu MP4-6 s Hondinim 3,5-litrenim V12 motorom.
“Čestitke Maxu na njegovom prvom naslovu prvaka i Red Bull Racingu, našem partneru od 2019.,” rekao je Mibe, direktor i predsjednik Honde.
“Gledao sam utrku u razvojno-istraživačkom centru u Sakuri i bio sam vrlo impresioniran Maxom i momčadi koja do kraja nije prestala vjerovati u šanse za naslov. Želim zahvaliti i Scuderiji AlphaTauri s kojima smo počeli suradnju s Red Bullom [2018.], kao i našim dobavljačima i navijačima koji su nas uvijek podupirali.”
“Za Hondu, ovo je cilj koji smo si postavili još uoči povratka u F1 2015. i ovime smo ispisali novo poglavlje u Hondinoj povijesti.”
“Želim se zahvaliti i svim Hondinim zaposlenicima koji su ovo učinili mogućim. Bravo, uspjeli ste!”
Hondin F1 šef Masashi Yamamoto prisjetio se i Hondinih početaka u hibridnoj eri u koju su ušli godinu dana kasnije od Mercedesa, Ferrarija i Renaulta i inicijalno imali veliki zaostatak u snazi i pouzdanosti.
“U danima s McLarenom puno smo naučili od njih, ali mislim da smo imali previše međusobnoga poštovanja,” rekao je Yamamoto.
“Zato smo možda imali mali manjak komunikacije i bila je šteta što projekt nije išao dobro.”
Iako se Honda službeno povukla iz Formule 1, Red Bull i AlphaTauri i dalje će koristiti njihove pogonske jedinice pod imenom Red Bull Powertrains čiji je razvoj zamrznut do dolaska novih pogonskih jedinica 2026.
“Odlazak iz Formule 1 bila je jako velika odluka za Hondu, kako bismo ostvarili ugljičnu neutralnost, a i zbog kupaca diljem svijeta,” rekao je Yamamoto.
“Iako smo ove godine imali dobre rezultate, nismo imali nikakvih rasprava da bismo ostali.”
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!