Dugo su nogometaši Barselone čuvali svoj dres kao jedinstvenim, i na njemu osim grba nije bilo mjesto za ime sponzora. Katalonci su nosili na dresu znak Unicefa ali od toga nisu imali financijsku korist.
I tako sve do 2011.godine kada su potpisali ugovor sa Katar fondacijom. Nakon promjene na dresu moguća je i promjena imena stadiona pa bi Camp Nou mogao ponjeti ime svog sadašnjeg sponzora, aviokompanije “Qatar Airways”, prenjeli su danas španjolski mediji.
Predstavnik ove kompanije rekao je da postoji mogućnost da Camp Nou dobije novo ime. On je naglasio i to da Barcelona i kompanija dijele iste vrijednosti.
“Sve je moguće za našu kompaniju, otvoreni smo za sva iznenađenja i jedno od njih moglo bi biti da damo ime Camp Nou”, rekao je Al Baker.
Godišnje aviokompanija klubu s Nou Kampa za reklamu na dresovima isplaćuje 30 milijuna eura. Nije mala cifra zar ne?
Author: M.Š.